Gisteren een TT600RE uit 2005 met slechts 13.500km gekocht.
Rijdt leuk. Vergeleken met de 690 lekker relaxed, maar nog altijd rap genoeg.
Helaas zal ik er niet zo zuinig op zijn als de vorige twee eigenaren…
Ben meteen begonnen met crashtesten….
Om directe aanvaring met een over de weg gespannen ketting
te voorkomen, de motor onderuit geremd en er, a la James Bond / Mission Impossible onder door geschoven (!)Hiero was het:https://goo.gl/maps/EHdA4z57Hy6jAR3D8Hier begon ik te remmenSchade valt mee: alleen stuk van het achterste kuipwerk afgebroken. Hier moest ik sowieso mee aan de gang, want was nogal verouderd/verweerd en … blijkbaar ook bros. Helaas is dat onderdeel wereldwijd nauwelijks te verkrijgen. Dus dat wordt nog een uitdaging.
Zelf schaafplekken op enkel en elleboog (had halfhoge boots aan en geen lange mouwen onder mijn motor jas) en een zere schouder. Bij de dichtstbijzijnde boerderij (de weg leidde daar over het erf en ik vermoedde dat zij de ketting bij wijze van wegafsluiting hadden gespannen) mensen aangesproken en uitgelegd wat er gebeurd was en aangeraden om er een een duidelijk waarschuwingsbord te plaatsen. Het weerwoord was dat het geen openbare weg zou zijn. Uitgelegd dat dat niet uitmaakt en dat op geen enkele manier is aangegeven dat het niet toegestaan is om in te rijden. Desondanks blij dat ik weer een off-road brommer heb en weer wat kan avonturieren. Anders is het leven ook maar saai