Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Alentejo Rally 2010  (gelezen 10391 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: Alentejo Rally 2010
« Reactie #75 Gepost op: 23-09-2010, 11:22 »

9 oktober ben ik nog in Ibis vlakbij het vliegeld.
 
Biertje Richard ? het witbier is daar fantastisch !
lust Richard bier dan ?
ik weet wel dat het een wijnkenner is ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Alentejo Rally 2010
« Reactie #76 Gepost op: 06-10-2010, 01:50 »

9 oktober ben ik nog in Ibis vlakbij het vliegeld.
 
Biertje Richard ? het witbier is daar fantastisch !

het wordt waarschijnlijk nog een weekje later
de diesel laat nog ff op zich wachten
ik ga meer naar het noorden en blijf ook niet zo lang(3 weekjes maar)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: Alentejo Rally 2010
« Reactie #77 Gepost op: 07-10-2010, 23:13 »
Sorry mensen,

Ben gestruikeld met me foto toestel en die is nu overleden dus geen plaatjes van deze bijzondere rally.
Grz,
Peter

Offline member

  • *****
  • Berichten: 153
Re: Alentejo Rally 2010
« Reactie #78 Gepost op: 10-10-2010, 17:20 »
De afgelopen week heb ik meegereden met de Alentejo rally. Via deze weg wil ik toch even mijn ervaringen met jullie delen.   Deze rally is een echte enduro-rally met alles erin: mooie volle rallydagen met prachtige snelle paden, (on)neembare klimmetjes, loodzware afdalingen, stenen paden, rivierbeddingen, los klapzand en zelfs een stuk strand.   De proeven, allemaal rond de 50 kilometer, waren soms lastig te navigeren met roadbook en dat maakte het spannend en soms zelfs uitputtend. Om eerlijk te zijn moest ik na de proeven steeds even bijkomen. Makkelijker wordt het als je met track of tripy rijdt.   Maar vooral: wat een schitterende routes door de provincie Alentejo met daarin de Afrikaanse savanne, de ruige Atlantische kust en de heuvels en bergen van de eucalyptusbossen in de Algarve. Voor een deel nog oude Dakar routes.     De organisatie door Gerjan en Ewout is ronduit perfect. Alles klopt gewoon: geen dagelijkse wijzigingen in het roadbook, alle hotels prima geregeld, het eten lekker en een supersfeer. Kortom geen onvertogen woord gevallen.   Eigenlijk is deze rally nog het beste te vergelijken met de Alto Turia, maar dan afwisselender en moeilijker, maar ook mooier en spectaculairder. Iedereen die het daar naar zijn zin had geniet hier nog veel meer.  Het zou zo mooi zijn als we volgend jaar met meer rijders aan de start staan, want dat kan de organisatie makkelijk aan.   Ik ben er zeker weer bij!!

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Alentejo Rally 2010
« Reactie #79 Gepost op: 10-10-2010, 17:29 »
De afgelopen week heb ik meegereden met de Alentejo rally. Via deze weg wil ik toch even mijn ervaringen met jullie delen.   Deze rally is een echte enduro-rally met alles erin: mooie volle rallydagen met prachtige snelle paden, (on)neembare klimmetjes, loodzware afdalingen, stenen paden, rivierbeddingen, los klapzand en zelfs een stuk strand.   De proeven, allemaal rond de 50 kilometer, waren soms lastig te navigeren met roadbook en dat maakte het spannend en soms zelfs uitputtend. Om eerlijk te zijn moest ik na de proeven steeds even bijkomen. Makkelijker wordt het als je met track of tripy rijdt.   Maar vooral: wat een schitterende routes door de provincie Alentejo met daarin de Afrikaanse savanne, de ruige Atlantische kust en de heuvels en bergen van de eucalyptusbossen in de Algarve. Voor een deel nog oude Dakar routes.     De organisatie door Gerjan en Ewout is ronduit perfect. Alles klopt gewoon: geen dagelijkse wijzigingen in het roadbook, alle hotels prima geregeld, het eten lekker en een supersfeer. Kortom geen onvertogen woord gevallen.   Eigenlijk is deze rally nog het beste te vergelijken met de Alto Turia, maar dan afwisselender en moeilijker, maar ook mooier en spectaculairder. Iedereen die het daar naar zijn zin had geniet hier nog veel meer.  Het zou zo mooi zijn als we volgend jaar met meer rijders aan de start staan, want dat kan de organisatie makkelijk aan.   Ik ben er zeker weer bij!!

Mooi te horen dat we dezelfde gedachten vwb de Alentejo hebben, 2010 was helaas geen optie voor me maar 2011 ben ik er weer bij!
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Alentejo Rally 2010
« Reactie #80 Gepost op: 10-10-2010, 17:48 »
Dat vondt ik nou vande 2009 editie ook!!!
geen idee hoede alta turia is maar de Alentejo vondt ik in 2009 geweldig, zo te horen was de 2010 net zo zo niet beter!!!.
 
wie weet wat 2011 brengt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Alentejo Rally 2010
« Reactie #81 Gepost op: 11-10-2010, 21:52 »
Nou ik heb net Paul S gesproken en ik ben er volgend jaar dus zeker bij :) 8)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 83
Re: Alentejo Rally 2010
« Reactie #82 Gepost op: 11-10-2010, 22:06 »
Ik heb ook afgelopen week de Alentejo meegereden en hoewel ik waarschijnlijk de minst ervaren rijder was heb ik een fantastische week gehad, veel bijgeleerd, grenzen verlegd en mij goed geamuseerd.  Misschien volgend jaar weer.  Hoewel het voor Gerjan en Ewout misschien beter zou zijn om wat meer rijders te hebben ivm de kosten, vond ik de groep juist groot genoeg...

grts Gunter

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Alentejo Rally 2010
« Reactie #83 Gepost op: 11-10-2010, 22:12 »
Volgens mij hanteert Gerjan een max aantal deelnemers van ruim 30 ivm hotels e.d. Dus veel groter zal de groep volgend jaar niet zijn. :) :) :)

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Alentejo Rally 2010
« Reactie #84 Gepost op: 11-10-2010, 22:21 »
Volgens mij hanteert Gerjan een max aantal deelnemers van ruim 30 ivm hotels e.d. Dus veel groter zal de groep volgend jaar niet zijn. :) :) :)

Inschrijven dan maar!  :D
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog