Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: [VERKOCHT] Suzuki DRZ-400E met electrische & kickstart  (gelezen 157 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 60
Deze DRZ heb ik wat impulsief gekocht in België van een liefhebber, op NL kenteken gezet en klaargemaakt om lekker mee te gaan rijden. Perfect voor TET, OTR ritjes en andere offroad avonturen.

Omdat mijn garage uitpuilt heb ik besloten dat deze weg moet (ik heb nog een DRZ en een KTM).

Het grote voordeel van de DRZ is dat hij een hele relaxte onderhoudsinterval heeft; om de 2500km olie en filters wisselen en je bent klaar.

Blokken zijn bij goed onderhoud onverwoestbaar en zijn een verademing om te starten. Zowel met de electrische als met de kickstart start hij altijd en soepel.

De E versie heeft het snelste blok (deze dan ook nog met een kickstart) en heeft niet wat kapot kan gaan omdat er ook vrijwel niets op zit. Geen richting aanwijzers, km teller etc. Een pure rijmachine.

Hij heeft een paar upgrades; een dikke USD vork en TFX schokbreker. Afgesteld op 90kg. Alle kappen zijn nieuw en de 3x3 mod is uitgevoerd. In combinatie met de rhino einddemper loopt hij echt heel mooi. Banden, remmen, ketting en beurt zijn net gedaan. Opstappen en rijden.

Motor is niet nieuw maar het komt in de buurt.

Kom gerust kijken in Rotterdam.




Prijs € 3250 of een leuk bod.