Wijs op Reis > Reizen en -verhalen

WYOA 2023

<< < (2/14) > >>

GezwindeSpoed:

--- Citaat van: StevenD op 18-05-2023, 21:51 --- Yees you making us sound tlike a bunch of slow wankers like this https://camping-messeugne.com/en/home-page/

Catch up you lone hobo!

--- Einde van citaat ---
Denk niet dat ik zo veel sneller rij, maar wel langer zonder koffie, lunch en high tea

SingleMinded:
Leuk! Kan ik virtueel mee rijden!

didado:
Inderdaad. Zou eerst meegaan maar kwam niet goed uit dus virtueel meerijden is leuk :-)

GezwindeSpoed:
Gisteren heb ik ze ingehaald. Het was voor hun rustdag op de camping. Zelf een dagje van 300km met aardig wat asfalt. Heb nog een modderbad genomen met nadat ik de tanks had vol gegooid. Schijnt dat het goed is voor je huid. Daarna maar weer terug naar het dorp waar ik met vandaag kwam ook de kledder zooi af te spuiten. Daarna nog een paar stevige hellingen op en af en een rondje om Lac de Cologne of zoiets.
Nu is iedereen tentjes aan het opvouwen, leuk om te zien. Vandaag veel asfalt, maar wel leuke bochten.

GezwindeSpoed:
Eerste dag met de groep. Op mooi tempo met zn 3en, jan Steven en ik. Nu ter hoogte van Dijon op een camping Municipal aan een rivier. Al een duik genomen en straks de bbq aan. Bijna vakantie.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie