Update met betreft de wielen.
Keuze is gemaakt om zelf ringen te gaan maken, om de nafen om te spaken naar spaakvelgen.
Je houd dan het ''oldskool'' achter trommeltje, de remmerij past nogsteeds, en toch heb ik ''homemade'' spaak velgen.
Binnenkort motortje opbokken in de stalling, en de wielen eruit slopen en met solidworks aan de gang dus!
/Velgranden zijn ook binnen heb 2x 18'x1.85 en 1x19'1.85
Nu nog even banden maten erbij selecteren. Zit te denken aan tkc80 of kenda's (270 bv of misschien de ''bigblocks? k784), heidenau k60?
Maten 90/90 18? en achter wat past er max op? Bredere velg kan ik niet kwijt denk ik, en wil ik eigenlijk ook niet.
Standaard honda gb (en xbr) heeft 1,85x18 en 2,15 x18) en dan 90 90 18 en 110/90 18.
Nu is alleen nog de vraag past een 110/90/18 op een 1,85 velg
/
http://www.foreven.com/motorcycles/Tyres/JoshOnTires.htm
Post Merge: 13-04-2014, 12:12
Even 2 pasdingetjes.
Kroonplaat moet ik nog even mooi frezen tot houdertje. Ik frees (hihi) dat de ''oren'' nog iets te lang zijn, dus dan moet ik deze ook korter frezen. (ook ivm met de clamps)