Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Breslau Rally 2020  (gelezen 1155 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 19
Breslau Rally 2020
« Gepost op: 22-11-2019, 22:09 »
Inmiddels heeft de organisatie van de Breslau Rally de data voor 2020 bekend gemaakt: 29 juni tot 2 juli 2020. Er zijn nog steeds twee klassen, Cross Country en Extreme. Motoren en quads rijden alleen in de Cross Country, dus geen diepe doorwadingen. Ook rijden de side-by-sides, auto's en trucks andere routes dan de motoren en quads. Vijf dagen rijden dus, inschrijven kan vanaf eind December.

Op de website is nu alleen nog de aankondiging te vinden: https://www.rallye-breslau.com/



Met dit topic hoop ik in contact te komen met andere geïnteresseerden en ook om tips en ervaringen te krijgen van mensen die al eerder deelgenomen hebben. Daarnaast om het over de voorbereiding te hebben natuurlijk.


Mijn grootste uitdaging is het feit dat ik nog nooit met een papieren roadbook gereden heb en ik was zeker niet van plan om dat tijdens Breslau pas te gaan leren. Ewout van Rally Bike Center heeft al een mooi setje voor me klaarliggen die ik zo snel mogelijk gemonteerd wil hebben zodat ik eens wat ritten kan gaan oefenen. Gelukkig al wel een paar jaar met Tripy gereden en ook ervaring met navigeren in klassiekerrallies, de basiskennis denk ik wel te hebben.



Bij wie staat Breslau nog meer op het lijstje?
Polaris Scrambler XP 1000 - Reiger
Garmin 680t - Tripy II - MigTek - ICO + ICO GPS

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Breslau Rally 2020
« Reactie #1 Gepost op: 22-11-2019, 22:51 »
Vergeet niet dat "IN" je Tripy de beste Tripmaster zit die je maar kan wensen, ik gebruik deze al jaren om papieren roadbook mee te rijden, gaan andere "poespas" nodig  alles draadloos

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 19
Re: Breslau Rally 2020
« Reactie #2 Gepost op: 13-03-2020, 12:14 »
Lekker druk hier.  :)


Voor mij komt het dit jaar niet uit, misschien volgend jaar.
Polaris Scrambler XP 1000 - Reiger
Garmin 680t - Tripy II - MigTek - ICO + ICO GPS