Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: plakkers op GoreTex jas  (gelezen 1087 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
plakkers op GoreTex jas
« Gepost op: 22-06-2022, 12:25 »
Ben weer eens aan het glijden geweest over het asfalt.Nu is de jas lek.Heb deze klim jas laatst gewassen met dat speciale wasmiddel voor goretex kleding.Maar nu houd stukje Ductape ook niet meer.Dat deed eerder de grap wel.Zijn er strijkbare of lijmbare goretex plakkers voor m.n Klim jassen.Heb een oude Valdez/traverse en een Badlands met gaatjes her en der.Op de motor blijven zitten lukt me nog niet zo best.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: plakkers op GoreTex jas
« Reactie #1 Gepost op: 22-06-2022, 13:35 »
heb het spul nog niet uitgeprobeerd maar wel bij me. Schijnt erg goed te zijn: Tenacious Tape
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: plakkers op GoreTex jas
« Reactie #2 Gepost op: 22-06-2022, 14:29 »
Is dat spul niet heel dun om alleen je membraam te plakken?Het cordura aan de buitenkant is ook kapot.




Offline member

  • *****
  • Berichten: 4351
Re: plakkers op GoreTex jas
« Reactie #3 Gepost op: 22-06-2022, 17:33 »
Bij Klim repareren ze toch gratis zodat ze gelijk onderzoek kunnen doen?! Of geldt dat niet voor propjes
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: plakkers op GoreTex jas
« Reactie #4 Gepost op: 22-06-2022, 17:54 »
Bij Klim repareren ze toch gratis zodat ze gelijk onderzoek kunnen doen?! Of geldt dat niet voor propjes
Denk het niet. Dan blijven ze aan de gang


Sent from my iPhone using Tapatalk
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: plakkers op GoreTex jas
« Reactie #5 Gepost op: 22-06-2022, 18:11 »
Koop geen jas van €1100 :D Tis allemaal 2e hands bij mij.Tja het lijkt of ik het nooit leer.Wil wel rustig rondkijken en genieten,maar vergeet het vaak.

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 7
Re: plakkers op GoreTex jas
« Reactie #6 Gepost op: 22-06-2022, 19:37 »
Laatst bij bever de Mcnett Gore-Tex Repair Kit gekocht voor eenzelfde slijtplek. Werkt prima, blijft tot nu toe goed zitten. En kost maar 9,95

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk


Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: plakkers op GoreTex jas
« Reactie #7 Gepost op: 22-06-2022, 19:51 »
Mooi bedankt gaan we dat uittesten.Hoop wel dat het plakt op dat enge nanospul wat de jas waterafstotend maakt.Moest ff het merk opzoeken Nikwax.
https://www.bushcraftshop.nl/nikwax-twins-voordeelverpakking-tx-direct-tech-was.html


Post Merge: 23-06-2022, 15:33
Deze vandaag bij Kampeerwereld hendriks gekocht.Combineer dat altijd met andre motors.En gooi m.n jas en helm bij Andre neer kan je lopend naar Hendriks ;D


Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: plakkers op GoreTex jas
« Reactie #8 Gepost op: 03-10-2022, 13:59 »
Jas geplakt.Kon er meer als 10 plakkers uithalen.Nu maar hopen op veel regen de komende dagen.Kan ik hem uittesten voor de brabo.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1532
Re: plakkers op GoreTex jas
« Reactie #9 Gepost op: 03-10-2022, 16:48 »
Voor zover ik weet geven ze geen garantie als je op je bek bent gegaan, wel als bv een stuk laminaat slecht is, stiksels losgaan of er spontaan lekken ontstaan. Sterker nog, als je op je bek gaat en zelf gaat prutsen vervalt de garantie op waterdichtheid. Als je valschade door Klim laat repareren hou je je garantie.
2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: plakkers op GoreTex jas
« Reactie #10 Gepost op: 03-10-2022, 17:05 »
Ik geef ook geen garantie.En klim koop ik nog niet misschien nieuw.Ongeveer 65% te duur van wat je ervoor krijgt.Dit jasje heb ik al iets van 9 jr en is eigenlijk een veredelde regenjas.Ook nog een Badlands en lattitude ook allemaal gaatjes in.Het spul lijkt wel door de ratten besnuffeld :-\ ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1076
Re: plakkers op GoreTex jas
« Reactie #11 Gepost op: 03-10-2022, 17:40 »
Zou dat iets over jou zeggen……. jij draagt hem  ;D ;D :D ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: plakkers op GoreTex jas
« Reactie #12 Gepost op: 03-10-2022, 17:44 »
Nee tis gewoon de kwaliteit.Als een klim jas 1290€ mag kosten dan mag je er wel 10x mee vallen voordat er een gaatje inkomt.Als m.n ktm omvalt is hij toch ook niet gelijk kapot?Die kan wel wat hebben zelf uitgetest.Dus waarom ruim 1200 neerleggen voor een jas die kapot gaat? 8)
Ik loop natuurlijk wel ontzettend voor lul.Met die ouwe meuk.Lijk wel een landloper.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1532
Re: plakkers op GoreTex jas
« Reactie #13 Gepost op: 03-10-2022, 18:39 »
Misschien moet je dan een harnas gaan dragen of zo?

Klim duur? Ik vind het mooi spul in het duurdere segment. Maar dan heb je wel wat beters dan bv Revit. En die zijn ook behoorlijk duur tegenwoordig. Hebben ze bij de Lidl geen Propje jassen?
2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: plakkers op GoreTex jas
« Reactie #14 Gepost op: 03-10-2022, 20:08 »
Jij gaat toch altijd voor duur en mooi.
Ik draag altijd protectievest als ik off road rij.Met de brabo de dyneema uitvoering testen van Adventurespec.Tenminste draagcomfort. 8)
Lidl mag geen GoreTex in z.n kleding voeren.Anders hadden ze zeker een concurerend produkt op de markt kunnen zetten.
Ze zijn er groot genoeg voor.Revitt is ook schandalig in prijs gestegen.Je ziet het veel en ze timmeren hard aan de weg.Maar voor mij blijft revit een 2e rangs nederlands motorkleding merk
Heb nog een bmw Streetguard lll.Dat lijkt me één van de allerbeste motorpakken.
Maar te stug bij off road.