Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: motorsideroads  (gelezen 3111 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 420
motorsideroads
« Gepost op: 15-04-2008, 14:23 »
Hier een interessante link over avontuurlijke reizen met de motor, zowel all- als onroad.



Laat ik voorop stellen dat ik absoluut geen belang heb in deze "organisatie" en ook geen reclame-bedoelingen heb met deze post, ik ben gewoon erg enthousiast en wil dit met jullie delen  :) 



Ad van den Heuvel ben ik toevallig tegen het lijf gelopen tijdens een rondje rond de kerk met de enduro. Tijdens dat ritje heb ik wat problemen gehad met "de groene" waarbij Ad mij bijstond in de discussie, nadat hij eerst geholpen had met het uitgraven van mijn motor. Na deze discussie (welke met een sisser afliep) hebben we nog een flinke poos na staan praten, vooral over de reizen en plaatsen waar hij al met zijn motor geweest was. Als je al zijn avonturen bij elkaar zou nemen is deze man al over de hele wereld geweest met zijn motor, dus niet alleen maar praten of (dag)dromen, zoals de meeste van ons wel altijd zullen blijven doen, maar ook echt GAAN. Jullie begrijpen het wel, die middag daar in het veld heb ik vol interesse en bewondering geluisterd naar zijn verhalen....

Om deze ervaringen met andere te kunnen delen organiseerd Ad nu ook zogenaamde "zwerftochten" welke een logisch gevolg zijn van zijn manier van reizen, avontuurlijk en wel kijken waar je uitkomt en wat de dag zal brengen. Ik heb Ad later nog eens getroffen zij de seizoensopening van Mokam waar hij zijn reizen ook gepresenteerd heeft (wat ik helaas gemist heb) maar ik kreeg te horen dat zijn website bijna online was. Hier zou de info rond deze specifieke zwerftochten ook beschikbaar komen en vandaag kreeg ik een mailtje dat het zover was.

motorsideroads

En ik heb net snel even gekeken in de baas z'n tijd en het was het wachten waard. Duidelijk info over zijn zwerftochten maar ook een stukje kennismaking en alvast een mooi reisverhaal van een van zijn vorige (wereld)reizen.



Dus ik zou zeggen, veel leesplezier en wanneer gaan we........  8)
Sweaty, muddy, but happy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: motorsideroads
« Reactie #1 Gepost op: 15-04-2008, 14:52 »
Eén ding is zeker: Je zult veel plezier hebben met Ad, want je lacht de scheuren in je broek als ie begint te vertellen... ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: motorsideroads
« Reactie #2 Gepost op: 15-04-2008, 18:33 »
He, zijn die ook al een reisburotje begonnen :)

Ja, lol kan je zeker met ze hebben, en reiservaring hebben ze zelf genoeg!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: motorsideroads
« Reactie #3 Gepost op: 18-04-2008, 20:41 »
Hey wat leuk!!

En met de rest, zijn erg leuke mensen waar je veel plezier mee en van kan hebben.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 74
Re: motorsideroads
« Reactie #4 Gepost op: 04-05-2009, 12:44 »
Hah, leuk om dat hier ook tegen te komen! Ik ben laatst Ad ook tegen het lijf gelopen tijdens de Basis Allroad Training van de Transalpclub. Na afloop via de bossen terug gereden naar Zuid Limburg! Na afloop hebben we even wat contactinformatie uitgewisseld wat leidde tot een bak koffie bij Ad. Hij is nu serieus bezig met zijn motorsideroads en is samen met Ton Wijler van Pharaobike langzaam aan begonnen met wat activiteiten te beginnen zoals trainingen en lezingen met betrekking tot reizen en allroad rijden. Zeer interessant allemaal. Ik raad ook wel aan om zijn site eens te bekijken!
 
www.motorsideroads.com (heb je meteen een linkje).

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 74
Re: motorsideroads
« Reactie #5 Gepost op: 24-05-2009, 21:06 »
Hey wat leuk!!

En met de rest, zijn erg leuke mensen waar je veel plezier mee en van kan hebben.
Als je motor het doet tenminste....  ;D
 
Was een leuke dag vandaag!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 153
Re: motorsideroads
« Reactie #6 Gepost op: 04-02-2010, 03:11 »
Inderdaad een fantastische vent die Ad... spannende verhalen heeft ie genoeg te vertellen en ze zijn nog allemaal waar gebeurd ook. Ieder jaar komt ie op bezoek met een groepje motorrijders. Als je er van houdt om op ontspannen wijze op reis te gaan met iemand die weet waar ie het over heeft... www.motorsideroads.com
Graag tot de volgende keer Ad...!
 
Vriendelijke groeten van Peter en Zineb.
There's no place like home... the desert!