Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Brommer importeren: tips en tricks?  (gelezen 6622 keer)

Offline member

  • Four is more!! EML MQ 750 (AT Quad), Scania P93M 4x4, Renault TRM 2000 4x4
  • *****
  • Berichten: 311
Re: Brommer importeren: tips en tricks?
« Reactie #15 Gepost op: 20-04-2006, 23:17 »
Net PBtje gestuurd...

En jij antwoord.....
Doe mij maar off-road op vier wielen.... dan val ik namelijk niet zo gauw om.... snap je??!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: Brommer importeren: tips en tricks?
« Reactie #16 Gepost op: 21-04-2006, 08:06 »
Ik heb mijn adventure uit duitsland gehaald. Bij die zaak deden ze wel vaker zaken met Nederlanders en wisten precies wat ik nodig had. Ze hebben het cvo voor me opgevraagd bij KTM, was geen enkel probleem.

Ook bij de RDW geen problemen gehad. Keuring was meer zoiets van 'leuke motor', nog zo goed als nieuw.
Waar je wel op moet letten is de km-stand, die moet boven de 6000 km staan, had iets met bpm te maken geloof ik.

Succes ermee, ennehhh....wat wordt het nou???

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Re: Brommer importeren: tips en tricks?
« Reactie #17 Gepost op: 21-04-2006, 11:09 »
Zal ik het maar verklappen? Een DRZ-e, maar eentje waaraan aardig gesleuteld is. Ik wilde alleen een fotootje erbij doen, maar krijg dat niet voor mekaar. Corné, kan jij dat doen?

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Brommer importeren: tips en tricks?
« Reactie #18 Gepost op: 21-04-2006, 12:51 »
Deze?  :D

Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: Brommer importeren: tips en tricks?
« Reactie #19 Gepost op: 21-04-2006, 13:00 »
mit 17 Zoll Räder  :D zehr geil  ::)
Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Re: Brommer importeren: tips en tricks?
« Reactie #20 Gepost op: 21-04-2006, 13:54 »
mit 17 Zoll Räder  :D zehr geil  ::)
Hihi, alleen geil begrijp ik hiervan  ::) Wat is 17 Zoll?
En hoe doe je dat nou met dat plaatje, Corné? Ach, iedereen vindt de specs toch interessanter dus die link is misschien wel beter dan het plaatje.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: Brommer importeren: tips en tricks?
« Reactie #21 Gepost op: 21-04-2006, 14:06 »
Ooooooooooohhhhh , die will ich auch gerne haben . :-\ :-\

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Brommer importeren: tips en tricks?
« Reactie #22 Gepost op: 21-04-2006, 15:00 »
Ooooooooooohhhhh , die will ich auch gerne haben . :-\ :-\

Kannst du vielleicht jemals von uns kaufen für viel geld!!   :P
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Brommer importeren: tips en tricks?
« Reactie #23 Gepost op: 21-04-2006, 15:35 »
Oei da's een mooi exemplaartje.
Wanneer gaan jullie 'm ophalen?

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Brommer importeren: tips en tricks?
« Reactie #24 Gepost op: 21-04-2006, 16:02 »
Oei da's een mooi exemplaartje.
Wanneer gaan jullie 'm ophalen?

Als alles volgens plan verloopt ergens die weekend, anders volgende week...Staat niet echt in de buurt zeg maar...
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: Brommer importeren: tips en tricks?
« Reactie #25 Gepost op: 21-04-2006, 17:02 »
Hmmm, alsof er niet genoeg DRZ-jes hier rondrijden, pfff....
Ik ga me al bijna schamen omdat ik "maar" op een KTM rijd....

Maar hij ziet er niet uit zeg, ga maar snel halen en daarna snel vies maken, dan wordt het wel wat denk ik  ;)

Ps. geef even door waar en wanneer je hem vies gaat maken :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Brommer importeren: tips en tricks?
« Reactie #26 Gepost op: 21-04-2006, 21:11 »
Nou, hij is in ieder geval geel.... Nog een beetje blauwe stickers erop, wordt het nog wat. Strak bakkie!

Offline member

  • Four is more!! EML MQ 750 (AT Quad), Scania P93M 4x4, Renault TRM 2000 4x4
  • *****
  • Berichten: 311
Re: Brommer importeren: tips en tricks?
« Reactie #27 Gepost op: 21-04-2006, 23:21 »
Ook bij de RDW geen problemen gehad. Keuring was meer zoiets van 'leuke motor', nog zo goed als nieuw.
Waar je wel op moet letten is de km-stand, die moet boven de 6000 km staan, had iets met bpm te maken geloof ik.
Succes ermee, ennehhh....wat wordt het nou???

Die 6000 km heeft alleen invloed bij een gloedje nieuwe fiets, daarna maakt de km-stand geen bal uit voor de BPM!!!!!!!

Doe mij maar off-road op vier wielen.... dan val ik namelijk niet zo gauw om.... snap je??!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3424
Re: Brommer importeren: tips en tricks?
« Reactie #28 Gepost op: 22-04-2006, 00:29 »
Die 6000 km heeft alleen invloed bij een gloedje nieuwe fiets, daarna maakt de km-stand geen bal uit voor de BPM!!!!!!!

Volgens mij wel voor de Duitse BTW die je dan moet betalen en via de verkoper weer terug zien te krijgen
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Brommer importeren: tips en tricks?
« Reactie #29 Gepost op: 22-04-2006, 07:13 »
Nederlandse BTW betalen bij <6000km. De Duitse moet je dat terug krijgen ergens. (tenminste, zo was het een paar jaar geleden maar met dat Europa één van tegenwoordig  ;D ;D )