AllRoad-Forum > All-road algemeen

Yamaha XT500

(1/9) > >>

RJB:
Het vermoeden bestaat dat veel ARM-ers ooit een XT500 hebben gehad, nog steeds hebben en/of het een leuke motor vinden.

Toch kan ik niet direct een XT draadje vinden dus open deze nieuwe. Mocht er al wel één zijn dan graag samenvoegen.

Ikzelf beleef veel plezier aan m’n XT500. Niet als OTR fiets maar wel om lekker te rijden.

Dit is mijn 76er, sinds 1999 in bezit:



De afgelopen jaren heb ik ‘m gerestaureerd. Hij is geheel nieuw en rijdt perfect.





Deze 81er heb ik gekocht zodat m’n zwager en ik beide XT tripjes kunnen maken.



M’n vrouw heeft er ook een stukje mee gereden:



En tenslotte deze, die ik niet kon laten staan.



Heeft een nieuw opgebouwd en getuned blok (Motogadgets) met flatslide.



Wie heeft er nog meer een XT500 of heeft mooie foto’s van ervaringen daarmee in het verleden?

Steve:
Mooi man. Niet teveel rijden, dan daalt je return on investment

propje:
Wel leuke herrinnering.Neef van m.n vriend had XT vastloper.600cc cilinder gehaald bij Ton van Heugten leusderweg afoort.En toen blok op z.n kop carter uitvijlen.Leuk om als jochie aan een motor te sleutelen had geen geld en was denk ik nog niet oud genoeg om motor te rijden.Geen idee eigenlijks zal wel geld zijn geweest.Laatste tijd zie je ze weer regelmatig langskomen voor onder de €3000 is de hype een beetje over aan het gaan?Heb er pas nog wel naar gekeken maar ik hou niet zo van oude motoren.Vind rond bj 2000 wel de grens.Laat mijn tt nu van 2000 zijn.Vind kickstarter wel leuk.Mits hij goed start.

Jos van Vliet:
Volgens mij heeft iedere ARM-er of een XT gehad of een Honda XL.
En dat komt omdat toen we jong waren of een Yamaha DT hadden of een Honda MT


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

propje:
Ik kwam echt nie verder als een puch maxi met starre achterbrug.Maar had ook nooit in in vakantie werk of krantenwijk. ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie