Algemeen > GPS / Navigatie

Bergen, navigatie en paden, redding.

<< < (2/4) > >>

mmrizio:

--- Citaat van: Dutchy op 13-09-2022, 13:07 ---Met welke navigatie reed hij?

--- Einde van citaat ---
En welke motor? Met een echte enduro zou het niet echt een probleem moeten zijn....

blackSP:
Lijkt op die mevrouw die in de gracht reed. De tomtom zei nu linksaf. Of die oude meneer die in het net gelegde asfalt reed, dwars door de borden heen. De tomtom zei hier rechtdoor. Het zijn altijd de tomtom's. In alle andere gevallen moet je geïnformeerd en alert zijn of je beperkingen kennen.

propje:
Wat ik wel weet is dat het weer verschrikkelijk  killing kan zijn op 3 km hoogte wel of geen enduro motor.1 graad per 100 mtr heeft Toine me ooit eens verteld.En daar denk ik vaak aan.En ik denk dat het nog aardig klopt ook.Dus onder in het dal 25 gr crosshirtje crossbroekje dunne handschoentjes.Man je gaat kapot daarboven.Coll de sommelier of hoe heet dat gat ik heb het daar toch koud gehad.En voordat je van 3 km weer beetje beneden bent.En elke bocht kan link zijn.Nee dit is geen grapje.Tuurlijk als je het overleeft is het stoer om na te vertellen,tijdens het nuttigen van een Buckler.

Kibbe:

--- Citaat van: Noppy op 13-09-2022, 20:46 ---Misschien reed hij wel met de TET-app? :-X

--- Einde van citaat ---

 ;D

GezwindeSpoed:

--- Citaat van: Jos van Vliet op 13-09-2022, 23:03 ---Ik denk dat hij prachtige verhalen te vertellen heeft aan zijn kleinkinderen later

--- Einde van citaat ---
Precies, al die Adventure modellen die nooit van het asfalt afkomen. Deze meneer heeft avontuur beleefd, op het moment misschien niet zo tof maar achteraf heerlijk.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie