Na een dagje sleutelen/prutsen zijn we weer wat verder. Het is soms toch even puzzelen en terwijl alles uit elkaar ligt maak ik de boel ook schoon.
Spanningsregelaar en bobine hebben een ander plekje gekregen:
Contact moet losgehaald worden om er een beugel achter te kunnen plaatsen. Het stuurslot wordt daarmee onbruikbaar... maar die zal ik niet missen:
Om bij de brandstofpomp te komen moet het achterwiel er uit. Gelijk ook maar de Akra-demper er onder gezet:
Een aluminium aansluitblok is meegeleverd dat je over het orginele aanzuighuis v.d. brandstof pomp schuift. In het aanzuighuis moet je een paar gaatjes boren om de brandstof ook bij de aansluitnippel te krijgen.
De KTM radiator bescherming combineert niet met de montagesteunen voor de kuip:
dus die heb ik er af moeten halen. Ik hoop maar dat de extra tanks die taak overnemen.
De tanks na het uitlijnen en vast zetten van de ophangpunten er weer af. Dan de toren / kuipframe er op schuiven.
Er hoeft niet aan het frame geboord of gelast te worden. Alles met bouten en klampen en het laat zich netjes uitrichten/afstellen en vastzetten door alles eerst losjes te monteren en dan om en om de bouten aan te draaien.
Het Secundairy Air System heb ik er ook afgehaald.
Ook nog te doen: klepspeling controleren.
Woensdag weer verder.
HJ