Het ARM Safari Weekend staat nog niet op het programma. Het is nog niet zeker of dit georganiseerd wordt. Zo'n weekend kost veel energie en tijd. En "soms" vraagt mijn baas me ook nog om te komen werken
. Momenteel ben ik van mening dat er genoeg dagritten zijn. Je kunt je namelijk ook melden voor een rit "op afspraak". Op een afgesproken punt krijg je het roadbook of Tripy ( of vooraf per e-mail de beveilgde Tripybestanden), om er op eigen houtje een dag op uit te trekken. Er zijn namelijk best veel rijders die bijvoorbeeld op zaterdag niet kunnen. Dit betreft vooral ondernemers met eigen bedrijf. Die kunnen gerust op een maandag komen rijden. Enkele passages zijn dan uit de route gehaald omdat ik voor enkele stukken toestemming krijg van een landeigenaar en een boswachter, om er te rijden op de vaste ritdagen.
De reden dat je een maand vooraf aan dient te melden, heeft te maken met het feit dat er in het verleden behoorlijk wat "deelnemers" waren die zich in het begin van het jaar voor elke rit inschreven, die plaatsen bezet hielden en die in de loop van het jaar eens gingen kijken of het wel uitkwam om te gaan rijden. Het uitval van vroegboekers liep soms op tot 50% van het totaal. Andere serieus gegadigden visten langs het net omdat het aantal inschrijvingen strikt beperkt is.
De update van de website voor 2013 is momenteel "under construction". Voor vragen en aanvullende informatie kun je gerust contact opnemen met offroad_trips@hotmail.com