Nee, het is andersom, vs 1 = 5.99 en vs2 is gratis. (Beta)
Maar ik kan de nav module niet vinden. Of moet je eerst kaarten downloaden?
Helaas ook geen gebruikershandleiding op de site.
Ik heb niet betaald voor versie 1 en wel voor de maps in versie 2. Ik heb echter wel betaald voor het digitale roadbook. Dat is een plugin.
Maar misschien was versie 1 eerst gratis en moet je nu wel betalen
En je zal wel kaarten moeten downloaden. Handleiding heb je niet nodig, is zo'n simpele app.
Post Merge: 09-01-2021, 21:43
member af en toe probeer ik antwoorden uit te lokken moet je me niet kwalijk nemen.
Maar heb je al gekeken naar het gs forum daar zo’n zelfde tablet als C I tablet voor de prijs van een derde te koop?
Kijk nu lok je wat uit:-)
Je zegt namelijk dat die op het GS forum 1/3 van de prijs is. Zo kan ik ook uitlokken :-)
In China volgens het GS forum kost die 365 euro maar een link staat er niet bij. Dat is dus niet 1/3 maar de helft van de prijs. ex btw kost de CI namelijk 720 euro.
Aangezien er geen link bij staat weet ik ook niet welke versie van de tablet is. Ik weet namelijk wie ze levert en wat ze kosten om in te kopen. Ik heb een offerte van dat bedrijf gekregen. Als je er 300 of meer inkoopt ben je nog steeds duurder uit dan die 365 euro in china en moeten ze nog naar de EU.
Ze hebben meerdere versies van die gele tablet waaronder de Android 7 oude versie en die is goedkoper. Bovendien biedt het bedrijf een reeks opties met name als het gaat om de GNSS (GPS etc) modules. In de CI zit een optionele module die weer een stukje duurder is. Ze hebben ook nog pro GNSS modules die op centimeters nauwkeurig zijn. Dit zijn allemaal opties die je kan krijgen bij grotere afnames van een paar honderd stuks
De huidige CI tablets hebben nu ook een RS232 poort voor directe aansluiting van hun rally remote via een kabel. Is ook weer een extra optie waar je apart voor moet betalen.
Voeg daar verzending aan toe, invoerrechten en btw en de marges worden heel klein. Je moet namelijk ook nog eens garantie geven op zo'n ding etc.
Die tablet op het GS forum is waarschijnlijk het instapmodel van dat bedrijf en die heeft bovendien niet het 1000 nits scherm
Kortom, een derde van de prijs is uit de lucht gegrepen want niemand van ons kan zo'n ding voor die prijs naar Nederland krijgen. Maar het is je gelukt om me uit de tent te lokken :-)
Post Merge: 09-01-2021, 21:58
Nee het ziet er bij mij uit als kruising tussen een launcher en een dashboard. Prima voor mij. Mijn telefoon prompt me ook voor welke launcher ik standaard wil.
Hier het basisscherm met onderaan een navigatie balkje die o.a. het ingebouwde nav appje en het roadbook reader opent: bovenste rij eerste ikoon is roadbook en derde ikoon is nav app