Algemeen > GPS / Navigatie

Allroadmap.nl - navigeren over onverharde wegen

<< < (3/25) > >>

beat:
ja mooi, ik snap nog niet helemaal hoe het gaat maar we komen er vanzelf wel

oke, 'k heb de weg als track gemarkeerd

komkommer:

--- Citaat van: beat op 29-05-2011, 12:50 ---ja mooi, ik snap nog niet helemaal hoe het gaat maar we komen er vanzelf wel

oke, 'k heb de weg als track gemarkeerd

--- Einde van citaat ---

Op openstreetmap.org zijn de wegen al getekend. (die is wat sneller met het maken van kaarten).
http://www.openstreetmap.org/?lat=52.28006&lon=5.93662&zoom=16&layers=M

Hip:
klinkt aardig Jouke  :), ik zal eens gaan oefenen binnenkort

hoe bedoel je dat allroadmap niet met explorer werkt? ik krijg keurig een kaart in beeld

uiteraard ff ermelo in getikt, barst van de groene stippellijnen waarvan ik zo al kan zeggen dat 90% niet toegestaan is om te berijden met een motor(voertuig), en om die nou allemaal te gaan taggen met no is echt monnikenwerk

misschien een idee om er van uit te gaan dat een weg niet toegestaan om te berijden is tenzij door ons bevestigd van wel?

JvV:
Was mij ook opgevallen Hilbert. Ik begon al heel enthousiast te worden van all die legale offroad paden daar. Toen realiseerde ik mij dat ik mezelf voor de gek zat te houden en ook wel wist dat dit niet echt zo is. :(

Ik denk inderdaad dat met jou methode er meer klopt als anders om.

Gr.

Jeroen

Dutchy:
Zal je toch landelijk moeten bekijken, als je hebt over ermelo, dan woon je net in het verkeerde gebied ;D, veel bos, en grooot oppervlakte.  Mijn berekening is dat 65% van alle mogelijke wegen open zijn. Dan kan je beter, wat afgesloten is taggen met no.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie