Algemeen > GPS / Navigatie

Allroadmap.nl - navigeren over onverharde wegen

<< < (2/25) > >>

komkommer:

--- Citaat van: grandia op 28-05-2011, 14:10 ---Ik had er al eens een blik op geworpen, maar echt gebruiksvriendelijk is OSM nog niet (IMO). Even snel een paar wegen toevoegen is me nog niet gelukt. Goede zet dus, die makkelijkere site.

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Martijn op 28-05-2011, 15:04 ---wat  een goed initiatief Jouke, hoewel ik niet erg handig ben met dit soort  upload dingen ga ik het zeker proberen en ik hoop met jou dat velen dat  gaan doen.

--- Einde van citaat ---

Ik ben het met Grandia eens dat het zelf aanpassen van de gegevens niet de simpelste taak is. Maar stel je vragen gerust hier, dan kan ik of iemand anders de vraag vast wel beantwoorden.

Kibbe:
Bij Groningen duikt ie de provincie in.... ;D

komkommer:

--- Citaat van: Kibbe op 29-05-2011, 00:00 ---Bij Groningen duikt ie de provincie in.... ;D

--- Einde van citaat ---

Bedoel je dat als je alleen Groningen invult, dat hij dan de provincie Groningen pakt? Dan moetje Groningen, groningen invullen.

Kibbe:

--- Citaat van: komkommer op 29-05-2011, 00:10 ---Bedoel je dat als je alleen Groningen invult, dat hij dan de provincie Groningen pakt? Dan moetje Groningen, groningen invullen.

--- Einde van citaat ---

Idd, ook wel een beetje verwarrend natuurlijk..

komkommer:
Beat, ik heb je weg ingetekend, bij de eerstvolgende update komt hij vanzelf op de kaart:
http://www.allroadmap.nl/potlatch2/potlatch2.html?lat=52.282357&lon=5.939821&zoom=18

Voor die andere melding heb ik te weinig informatie. Je kan in bovenstaande pagina ook zelf beginnen met een weg tekenen. Als je met shift ingedrukt op een weg drukt, dan komt er een extra punt bij. Van daaruit kan je dan een weg tekenen.

Aangeven dat een weg onverhard is, is nog makkelijker. Dan hoef je alleen de weg te selecteren en links boven "track" kiezen. Dan rest alleen nog het opslaan wat je in de rechter bovenhoek kan doen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie