Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Nieuwe crossbanen : opgelost  (gelezen 1391 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 767
Nieuwe crossbanen : opgelost
« Gepost op: 14-09-2013, 18:54 »
Wat hoorde ik deze week de voorzitter van de Golfbond zeggen. Te weinig leden???
Vroeger moest je eerst op een wachtlijist om lid te worden van een golfclub, nu zitten de clubs te wachten op leden  :-X :-X


Het schijnt dat sommige clubs het hoofd niet boven water kunnen houden.


Geen probleem : we maken er crossbanen van. De meeste clubs hebben een goede kantine ...... dus wat willen we nog meer!!?? Probleem opgelost. Eindelijk banen erbij en de golfclubs zijn van de ellende af.


Toch??
Greetz, Hans
BMW R1150RT

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Nieuwe crossbanen : opgelost
« Reactie #1 Gepost op: 14-09-2013, 19:13 »
ach zo erg is het niet met die golf clubs, er zijn alleen heel weinig actieve leden dat de kantines het hoofd niet boven water kunnen houden.

Neemt niet weg dat jou oplossing heel goed is, al die inactieve leden worden gewoon ook overgenomen.
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 185
Re: Nieuwe crossbanen : opgelost
« Reactie #2 Gepost op: 14-09-2013, 20:26 »
Dat probleem hebben we gelukkig hier in Hellendoorn niet, 600 leden een eigen crosscircuit met alle vergunningen en een kantine!  :)   :) .
Maar als er nog een golfbaantje ter overname is....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Nieuwe crossbanen : opgelost
« Reactie #3 Gepost op: 15-09-2013, 19:33 »
Ach ja, nu golf al lang geen elitaire hobby meer is en Henk & Ingrid de dienst uit maken in de golf pub voelen de 'echte' elite zich daar niet meer zo thuis.... en komen Henk & Ingrid daar ook steeds minder.

Toeval of niet maar ik zie steeds vaker mannen met sjaaltjes en geruite spencers op de cross baan ;-)
En die proberen allemaal zaken te doen in het rennerskwartier.

Ik zie een nieuwe toekomst gloren voor het motocrossen in Nederland!
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 767
Re: Nieuwe crossbanen : opgelost
« Reactie #4 Gepost op: 16-09-2013, 11:50 »
Neemt niet weg dat jou oplossing heel goed is, al die inactieve leden worden gewoon ook overgenomen.
Overnemen met contributie dan toch wel? Is gelijk goed voor de clubkas  :-X
Greetz, Hans
BMW R1150RT

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Nieuwe crossbanen : opgelost
« Reactie #5 Gepost op: 16-09-2013, 16:05 »
Wat hoorde ik deze week de voorzitter van de Golfbond zeggen. Te weinig leden???
Vroeger moest je eerst op een wachtlijist om lid te worden van een golfclub, nu zitten de clubs te wachten op leden  :-X :-X


Het schijnt dat sommige clubs het hoofd niet boven water kunnen houden.


Geen probleem : we maken er crossbanen van. De meeste clubs hebben een goede kantine ...... dus wat willen we nog meer!!?? Probleem opgelost. Eindelijk banen erbij en de golfclubs zijn van de ellende af.


Toch??

In spanje zijn er al cross golf banen heb ik vernomen!
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Nieuwe crossbanen : opgelost
« Reactie #6 Gepost op: 16-09-2013, 16:11 »
ik doe allebei de sporten, heb ooit nog een paar mensen in Hoopepark op de crossbaan golfles gegeven, was wel grappig :) 

een crossbaan als golfbaan gebruiken blijkt wel minder schadelijk dan andersom trouwens...
offroadmotorloos. even.