Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Enduro maatje (s) gezocht omg Nijmegen, Arnhem en/of deelname Enduro tourtochten  (gelezen 551 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2

Beste,


Ik ben een fanatieke enduro motorcrosser (ktm 450 6 days 2017) die het liefst iedere dag of in het weekend een rondje maakt door de buurt. En daarnaast wekelijks of maandelijks een enduro toertocht rijd vanuit de enduro kalender. Mijn huidige maatjes hebben een te druk privé leven met kleine kinderen en zijn niet meer te motiveren. Daarom ben ik op zoek naar een nieuw maatje om samen mee op pad te gaan. Laat maar weten

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 126
Hoewel ik nog steeds in de regio Hilversum verblijf, zou ik graag af en toe met je meegaan. In april gaan we echter meer naar het zuiden (Dreumel). Dus dat wordt nog beter

Sent from my IN2013 using Tapatalk


Offline member

  • st willebrord
  • *****
  • Berichten: 315
En waar woon je dan?
Here today , gone tomorrow op de tenere700 of 450 ktm

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Hoewel ik nog steeds in de regio Hilversum verblijf, zou ik graag af en toe met je meegaan. In april gaan we echter meer naar het zuiden (Dreumel). Dus dat wordt nog beter

Sent from my IN2013 using Tapatalk


Altijd gezellig! Laten we bij een volgende tourtocht eens afspreken. Heb jij al iets geplant staan? Zelf ben ik gisteren naar Heerde geweest. Ben nu aan het kijken wat de volgende gaat worden. Stuur me anders een appje op 06. Laat maar weten!

Post Merge: 09-01-2022, 10:18

En waar woon je dan?


Lent ( = Nijmegen-Noord). Zie mijn 06 hierboven. Laat maar weten

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Het forum kent persoonlijke berichten, dan hoef je je telefoonnummer niet met heel het internet te delen.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 27
Hoi. Ik woon ook in de buurt maar rijdt wel Honda


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk