Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: wil weekendje modderen maar waar slaap ik?  (gelezen 1213 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7961
wil weekendje modderen maar waar slaap ik?
« Gepost op: 03-02-2022, 00:39 »
Was van plan om dit weekend de ktm eens uit te laten in de blub.Maar dat gaat het niet worden.Pittige ontwikkelingen op m.n werk.Dus ff weekje op pauze.Maar waar ik nu tegen aanloop.Wil gewoon beetje rondknorren in Ned zoveel mogelijk off road.Legaal of illegaal boeit me niet ik rij alleen dus hoef geen verantwoording af te leggen.Hooguit geld opzij leggen al ze me snaaien.Maar waar slaap ik?Campings zijn niet open ook geen zin om tent je op te zetten.Wat ikzelf en m.n gezin nogal leuk vinden is blokhut boeken we hebben geen luxe nodig droog en warm slapen is voldoende.De rest zorg je zelf voor daar hebben we gelukkig geen animatie team of the voice voor nodig.Maar wat dan wel??Heb in het buitenland wel eens geboekt bij airbb.Maar om nu met m.n modderpoten ergens een kamertje binnen te stommelen in Urk Volendam of Spakenburg is ook weer zowat.Hoe doen jullie dat??Gewoon bij een van de Valk naar binnen klossen?En ik heb geen zin om mijn 2019 ktm op straat te parkeren met een lullig Abus hangslotje.Dus jullie eerlijke tips zijn welkom.Heb het voordeel dat ik elke don vrij za en zo. Vrij ben.Dus die eerste dagen heb je weinig wandelaars hondjes uitlaters en wildneukers in de bossen.
Maar die trekkershutten zijn ook gesloten


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: wil weekendje modderen maar waar slaap ik?
« Reactie #1 Gepost op: 03-02-2022, 07:40 »
Ik heb een keertje of vier in Belgie voor offroadritten gebruik gemaakt van AirBNB. Geen enkel probleem, had zelfs 2 keer een garage om mijn motor te stallen en mij om te kleden.
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 199
Re: wil weekendje modderen maar waar slaap ik?
« Reactie #2 Gepost op: 03-02-2022, 13:46 »

Mits we al niet kamperen is AirBnB meestal m'n eerste optie, anders een goedkope via Booking.com.


Die KTM durf ik rustig aan de weg te zetten, je gaat toch geen off-road rijden in N/Z Holland?

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2922
Re: wil weekendje modderen maar waar slaap ik?
« Reactie #3 Gepost op: 06-02-2022, 09:35 »
Even de app "Archies" installeren op de foon. Daar kun je de meeste campings op zien, en tevens of ze open zijn.

Meestal kost een huisje nu geen ruk.
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7961
Re: wil weekendje modderen maar waar slaap ik?
« Reactie #4 Gepost op: 06-02-2022, 10:27 »
Ja das een goeie wist niet dat er bij stond of ze open zijn
Archies was de enigste die ons beetje hielp in Noorwegen wat jaar geleden.


Post Merge: 06-02-2022, 10:27
Blij dat ik dit weekend niet ben gegaan wat een weer joh.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 919
Re: wil weekendje modderen maar waar slaap ik?
« Reactie #5 Gepost op: 06-02-2022, 10:35 »
Gebruik de app park4night…gaat ook prima

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2922
Re: wil weekendje modderen maar waar slaap ik?
« Reactie #6 Gepost op: 06-02-2022, 12:58 »
Ja das een goeie wist niet dat er bij stond of ze open zijn
Archies was de enigste die ons beetje hielp in Noorwegen wat jaar geleden.


Post Merge: 06-02-2022, 10:27
Blij dat ik dit weekend niet ben gegaan wat een weer joh.

Je kunt het aan de kleuren zien, ik gebruik hem ook als ik in deze tijd van het jaar met de camper op stap ga.
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2321
Re: wil weekendje modderen maar waar slaap ik?
« Reactie #7 Gepost op: 06-02-2022, 13:06 »
Blij dat ik dit weekend niet ben gegaan wat een weer joh.
Ik dacht dat je wilde modderen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: wil weekendje modderen maar waar slaap ik?
« Reactie #8 Gepost op: 06-02-2022, 13:49 »
bij Airbnb zijn ook genoeg blokhutten/kleine huisjes te vinden hoor.
en anders heeft elke regio een VVV met een site waarop ook van alles aangeboden wordt, vaak vind de verhuurder het fijn als je hem even buiten die boekingssites om vind, ff goochelen dan vind je vaak snel adres en tel nr, bel ze en stel je vraag. Het scheelt de verhuurder een hoop provisie en jou soms ook (Airnbnb vreet van 2 walletjes)
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7961
Re: wil weekendje modderen maar waar slaap ik?
« Reactie #9 Gepost op: 06-02-2022, 16:23 »
Dank je ga me er eens in storten.De betere dagen komen er weer aan.Ik vind blubberen leuk maar wordt dubbel vrolijk met een zonnetje erbij.Regen is niet zo mijn ding.Krijg spontaan rillingen dat ik vroeger op de bouw in de regen of natte sneeuw moest werken.