Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: GPS vraagjes  (gelezen 97060 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 208
Re: GPS vraagjes
« Reactie #330 Gepost op: 14-06-2020, 11:01 »
Wat de XT heel mooi kan is de track op je scherm weergeven tegelijkertijd met de route die je ervan hebt gemaakt.
Dan zie je het dus meteen als de route je van je oorspronkelijke plan wil sturen en kun je dan zelf een keuze maken. Ook als je vanwege een afsluiting ergens moet afwijken kun je altijd je originele plan terugzien dus er makkelijk naartoe terug sturen.


Het scherm van de XT is zeer goed en groot.
Zelf heb ik nog wat twijfels over de degelijkheid van het apparaat en de mount in het bijzonder.
Ik heb die zorgen met mrGPS besproken.
Hij stelde dat Garmin genoeg ervaring had met mounts etc. om te weten wat ze doen.
Dit heeft mij nog steeds niet helemaal gerustgesteld maar de praktijk zal het wel laten zien.
Ik heb een KTM 990 Adventure, Honda XL650V Transalp en NX250 Dominator, Yamaha FJ1200, Cagiva SST350 en een Beta Rev3 270.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: GPS vraagjes
« Reactie #331 Gepost op: 14-06-2020, 13:14 »
En waarom ben je dan op zoek naar wat anders?
omdat ik niets meer kan zien zonder leesbril .... dus een groter scherm met meer contrast zoek in de hoop dat ik er weer een paar jaar mee voortkan
daar komt nog bij dat 500 punten per track vervelend begint te worden
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Re: GPS vraagjes
« Reactie #332 Gepost op: 14-06-2020, 16:08 »
Dan begrijp ik het advies voor de XT wel.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 623
Re: GPS vraagjes
« Reactie #333 Gepost op: 17-06-2020, 15:19 »
Tja .... ik loop wel vaker tegen de onhebbelijkheden van apple aan, eerlijk gezegd heb ik nog nooit gebruik gemaakt van een windows computer, geen idee hoe fijn of minder fijn dat is maar het is wel veeeeel goedkoper
Ach, ik mag ook een oude windows computer uitgraven voor de Tripy II. Ik vind Mac ideaal, maar niet iedereen wenst ze te ondersteunen en dat is wel jammer. (En ja, ik heb ook bergen Windows computers versleten en dat was ook de reden dat ik naar de Mac ben overgestapt. Ze werken bij mij gewoon veel langer.)