Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: LOMO soft luggage  (gelezen 1065 keer)

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 7
LOMO soft luggage
« Gepost op: 04-03-2016, 15:34 »
Als aanvulling op de aluminium koffers van Heavy Duties (sommigen zijn gewoon niet aan de koffers te krijgen; die zweren bij soft  ;) ), heb ik het pakket uitgebreid met LOMO soft luggage.

 

LOMO is een merk dat al enige jaren zeer populair is in de UK, en heeft z'n oorsprong in de duikwereld. Met andere woorden; ze weten wat nat is. Het merk is daar ook al verschillende malen als beste keus/koop uitgeroepen. Omdat er steeds meer vraag kwam vanuit de bikers, hikers en kanowereld, is men een productrange gaan ontwikkelen voor deze doelgroepen. Maar wel met de kennis en ervaring uit de duikelarij. Dus het natte moet buiten of binnen blijven (men maakte opbergtassen voor natte duikspullen, die dan weer droog vervoerd konden worden in de auto).

Het gevolg; een keuze aan diverse maten en uitvoeringen tassen, bagagerollen etc. En dan ook nog voor een belachelijk lage prijs. gewoon sterk uitgevoerde tassen die stof- en waterdicht afgesloten kunnen worden. Met genoeg mogelijkheden om aan je fiets vast te zetten.
In eerste instantie heb ik maar een paar maten opgenomen, maar dit zal in de toekomst uitgebreid gaan worden (maar als je nu zegt dat je een bagagerol van 150 liter wilt, kan ik dat al voor je gaan regelen...). Je moet dan denken aan andere literinhoud, maar ook aan een telefoon/documententasje, een heuptasje van 1,5 liter enzovoort.

Ik denk dat LOMO een plek verdient naast de gesettelde merken, zeker qua prijs/kwaliteit verhouding. Te koop via de shop van Heavy Duties Nederland.

Live te bezichtigen op de Motormarkt in Hardenberg op 26-3 (sowieso een aanrader, Motormarkt Hardenberg)
I don't know shit, but I recognize shit when I see it...