Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: email storing Ziggo  (gelezen 4763 keer)

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
email storing Ziggo
« Gepost op: 17-12-2009, 13:00 »
Wie heeft er nog meer last van de email storing bij Ziggo  :?:  :evil:

Ik kan hierdoor al een paar dagen geen enkele email meer ophalen via mijn belangrijkste email adres.  :cry:

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: email storing Ziggo
« Reactie #1 Gepost op: 17-12-2009, 13:21 »
Tip: GMail  8)
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: email storing Ziggo
« Reactie #2 Gepost op: 17-12-2009, 13:32 »
Hoi Ad, Nee, geen probleem hier met Ziggo. Hier werkt de webmail in ieder geval goed. doen zowel Outlook als Webmail het niet?
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • *****
  • Berichten: 822
Re: email storing Ziggo
« Reactie #3 Gepost op: 17-12-2009, 16:08 »
Ook hier geen probleem met ziggo. (kop van noordlimburg)
450EXC, KLX250S EFI

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: email storing Ziggo
« Reactie #4 Gepost op: 17-12-2009, 16:21 »
Citaat
Groepsstoring van dinsdag 15 december 19:38 uur  tot dinsdag 15 december 22:37 uur
De eerder gemelde email storing is verholpen. Ondervind je problemen met je email? Meer informatie over de email instellingen kan je hier vinden door de onderstaande link naar de adres balk van je internet browser/Explorer te kopieren: http://www.ziggo.nl/klantenservice/installatie-downloads/handleidingen/ Onze excuses voor het ongemak.
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: email storing Ziggo
« Reactie #5 Gepost op: 17-12-2009, 17:21 »
Zowel outlook als outlook expres als webmail werken op het moment niet.
Het vreemde is dat ik wel met dat email adres ( adfranse@home.nl ) post kan verzenden maar niet kan ophalen.
Ik heb vandaag al verschillende keren contact gehad met ziggo maar en zij bevestigde dat er nog steeds een storing is en dat ik niet meer kan doen dan afwachten totdat het opgelost is.
Op mijn andere @home emailadressen kan ik wel op de webmail komen maar die adressen gebruik ik nooit.
Zal je altijd zien dat de belangrijkste niet meer werkt.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: email storing Ziggo
« Reactie #6 Gepost op: 17-12-2009, 17:48 »
Zowel outlook als outlook expres als webmail werken op het moment niet.
Het vreemde is dat ik wel met dat email adres ( adfranse@home.nl ) post kan verzenden maar niet kan ophalen.
Ik heb vandaag al verschillende keren contact gehad met ziggo maar en zij bevestigde dat er nog steeds een storing is en dat ik niet meer kan doen dan afwachten totdat het opgelost is.
Op mijn andere @home emailadressen kan ik wel op de webmail komen maar die adressen gebruik ik nooit.
Zal je altijd zien dat de belangrijkste niet meer werkt.

Je kunt altijd email sturen, heb je geen mail server voor nodig, ontvangen is de uitdaging :)

Suc6 met Ziggo!
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11352
Re: email storing Ziggo
« Reactie #7 Gepost op: 17-12-2009, 18:19 »
Ad,

Kijk dan even of je op http://webmail.ziggo.nl kunt aanloggen met hetzelfde wachtwoord als waar je je pop3 account mee leeghaalde.

Dit zou ook moeten werken...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: email storing Ziggo
« Reactie #8 Gepost op: 17-12-2009, 20:22 »
Kijk dan even of je op http://webmail.ziggo.nl kunt aanloggen met hetzelfde wachtwoord als waar je je pop3 account mee leeghaalde.

precies!
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: email storing Ziggo
« Reactie #9 Gepost op: 17-12-2009, 20:53 »
Ad,

Kijk dan even of je op http://webmail.ziggo.nl kunt aanloggen met hetzelfde wachtwoord als waar je je pop3 account mee leeghaalde.

Dit zou ook moeten werken...
Lukt ook niet  :'(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: email storing Ziggo
« Reactie #10 Gepost op: 17-12-2009, 21:12 »
Dan lijkt het niet op een algemene e-mail storing maar op een storing met je e-mail account bij Ziggo.
Kan je wel aanmelden aan webmail maar zie je geen mail? Of kan je niet aanmelden en krijg je een wachtwoord fout of zo? In het laatste geval zou je Ziggo kunnen vragen je wachtwoord te laten resetten.
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: email storing Ziggo
« Reactie #11 Gepost op: 28-12-2009, 15:27 »
Gelukkig is het probleem bij Ziggo sinds vandaag weer opgelost.
Toch maar even meer dan 10 dagen geen email kunnen ontvangen op mijn veel gebruikte email adres.
Net bij het checken of het werkte kwamen er bijna 300 mailtjes binnen  :shock:

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: email storing Ziggo
« Reactie #12 Gepost op: 28-12-2009, 15:46 »
Fijn dat het weer werkt.
Ziggo is niet altijd even snel en betrouwbaar.

Vandaag werd ik zelf door Ziggo gebeld. Of ik de technische helpdesk wilde bellen want er is iets mis met de activering van mijn kabelmodem.  :confused: Ik heb ze maar gezegd dat ze mij moeten bellen en niet andersom, ik heb (nog) geen probleem.
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11352
Re: email storing Ziggo
« Reactie #13 Gepost op: 28-12-2009, 15:47 »
Nogmaals Ad, ik zou heel snel een gmail account openen, als alternatief. Kan je bij de volgende storing gewoon doorgaan met zaken doen...

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: email storing Ziggo
« Reactie #14 Gepost op: 28-12-2009, 16:18 »
Dank je Frank maar dat probleem had ik al opgelost door een ander email adres te gaan gebruiken info@adfransenmxparts.nl
Ik heb ook al een hotmail adres maar daar doe ik ook niets meer mee.