Groepsstoring van dinsdag 15 december 19:38 uur tot dinsdag 15 december 22:37 uurDe eerder gemelde email storing is verholpen. Ondervind je problemen met je email? Meer informatie over de email instellingen kan je hier vinden door de onderstaande link naar de adres balk van je internet browser/Explorer te kopieren: http://www.ziggo.nl/klantenservice/installatie-downloads/handleidingen/ Onze excuses voor het ongemak.
Zowel outlook als outlook expres als webmail werken op het moment niet.Het vreemde is dat ik wel met dat email adres ( adfranse@home.nl ) post kan verzenden maar niet kan ophalen.Ik heb vandaag al verschillende keren contact gehad met ziggo maar en zij bevestigde dat er nog steeds een storing is en dat ik niet meer kan doen dan afwachten totdat het opgelost is.Op mijn andere @home emailadressen kan ik wel op de webmail komen maar die adressen gebruik ik nooit. Zal je altijd zien dat de belangrijkste niet meer werkt.
Kijk dan even of je op http://webmail.ziggo.nl kunt aanloggen met hetzelfde wachtwoord als waar je je pop3 account mee leeghaalde.
Ad,Kijk dan even of je op http://webmail.ziggo.nl kunt aanloggen met hetzelfde wachtwoord als waar je je pop3 account mee leeghaalde.Dit zou ook moeten werken...