Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: AJP motoren in Nederland!  (gelezen 22986 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11352
Re: AJP motoren in Nederland!
« Reactie #90 Gepost op: 08-03-2017, 10:59 »
We hebben met Luis, de eigenaar, afgesproken dat we deze lente een evenementje / proefrit zouden kunnen organiseren in de Kuil, om een en ander even uit te testen.

Mijn grote bezwaar was dat de uitlaat met de Powerkit een kortere bocht naar boven maakt, zodat je net met een maatje 44 veilig kunt zitten. Hij beaamde dat er al diverse laarzen verband waren. Mijn maat 46.5 is kansloos!

De gehomologeerde uitlaat heeft een langere / ruimtere bocht, maar daar zit weer een kat in. Wellicht is die te verwijderen en meer open te maken en zijn ze bereid de performance CDI lost te leveren?

Wie o wie heeft er zin om mee te helpen organiseren aan dit event?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1382
Re: AJP motoren in Nederland!
« Reactie #91 Gepost op: 09-03-2017, 00:15 »
Hee Frank,
Leuk dat je dat initiatief hebt genomen, en dat zij daarin meegaan!
Ik wil wel helpen.
(maar niet op 22 april, dan wil ik eindelijk eens de warme choco rit doen  :) [size=78%])[/size]
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • *****
  • Berichten: 183
Re: AJP motoren in Nederland!
« Reactie #92 Gepost op: 09-03-2017, 14:42 »
Nop, mooi initiatief. Heb ik het goed begrepen dat Motorhuis De Doelen ook dealer is? Ik heb tot medio juli een project in Zaandam. Als ik kan helpen laat maar weten.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1382
Re: AJP motoren in Nederland!
« Reactie #93 Gepost op: 09-03-2017, 15:24 »
Ja klopt, de Doelen is dealer van AJP.
Daar stond een paar weken geleden al een 650 op zn nieuwe baasje te wachten (volgens mij iemand van hier op t forum..).
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11352
Re: AJP motoren in Nederland!
« Reactie #94 Gepost op: 09-03-2017, 15:37 »
Ik heb ook met Peter telefonisch gesproken en hem tevens uitgenodigd. Hij wilde graag komen en zijn PR7 ook ter beschikking stellen (mits die er nog is natuurlijk)!

Verstuurd vanaf mijn BV6000 met Tapatalk

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: AJP motoren in Nederland!
« Reactie #95 Gepost op: 09-08-2017, 22:41 »
Beste motorliefhebber,                                                         
 
MOTORbeurs presenteert: Dutch Motorcycle FestivalOp 26 augustus staat Motor Import Nederland met een stand op de Dutch Motor Cycle festival op de vliegbasis Twente. Tijdens dit festival is er de mogelijkheid om een proefrit te maken op een van de AJP’s
 
AJP PR7 650
AJP PR5 250 Extreme Enduro
AJP PR5 250 Supermoto
AJP PR4 240 Enduro
AJP PR4 125 Supermoto
 
Mocht u een proefrit willen maken, dan kan dat natuurlijk, maar laat het ons even weten voor de planning middels
een reply op deze mail; dan zullen wij een proefrit voor u inplannen.
 
Nogmaals, bedankt voor uw interesse en hopelijk tot ziens!
 
Met vriendelijke groet, logo_AJP_motorcycles-01.png
 
Luis Vinagre de Freitas en Peter Bos

Post Merge: 10-08-2017, 14:22
Beste motorliefhebber,                                                         
 
MOTORbeurs presenteert: Dutch Motorcycle FestivalOp 26 augustus staat Motor Import Nederland met een stand op de Dutch Motor Cycle festival op de vliegbasis Twente. Tijdens dit festival is er de mogelijkheid om een proefrit te maken op een van de AJP’s
 
AJP PR7 650
AJP PR5 250 Extreme Enduro
AJP PR5 250 Supermoto
AJP PR4 240 Enduro
AJP PR4 125 Supermoto
 
Mocht u een proefrit willen maken, dan kan dat natuurlijk, maar laat het ons even weten voor de planning middels
een reply op deze mail; dan zullen wij een proefrit voor u inplannen.
 
Nogmaals, bedankt voor uw interesse en hopelijk tot ziens!
 
Met vriendelijke groet, logo_AJP_motorcycles-01.png
 
Luis Vinagre de Freitas en Peter Bos
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain