Vasthoud-tool is hoogstwaarschijnlijk nergens voor nodig. Die luchtsleutel is zo vlug dat de massa van de korf al wel voldoende is om de moer los te krijgen.
En daar had je helemaal gelijk in. Motor in z'n vrij, korf met de hand vasthouden, 3x een salvo en hij was los.
Ik moet toch eens wat minder subtiel worden. Meestal als ik iets niet loskrijg ben ik veel te zachtzinnig bezig.
De in de koppeling ingebouwde transmissiedemper is nog in orde. Gelukkig maar: dat hele koppelingsding is 1 (duur!) onderdeel bij Kawasaki.
Maar het lager achter de korf zag er toch wat minder florissant uit:
D'r missen een berg kogels. Geen wonder dat dat herrie maakt. Wel een wonder dat het nog zo goed reed eigenlijk.
Nou, kan het blok dus helemaal uit elkaar. Joepie.
Eerst maar eens het vliegwiel en het primaire tandwiel loshalen voor ik het blok uitbouw. En daar loopt het alweer spaak: ik mis dop 32 (of 34, moet nog effe meten). Nouja, die leen ik ook wel ergens.