Nu weer even terug naar het onderwerp.
Dat de totale tellerstand gereset is kan niet volgens TT... (ik sta te liegen)!
Volgens TT kan de IMO alleen gerepareerd worden door TT zelf, de kosten zal ik jullie besparen.
Dus heb ik dat ding opengeschroefd (dat ging wel makkelijk) en 's gekeken waar de batterij zit.
(Foto's zal ik nog plaatsen).
Ik ben nu echt diep bedroefd over het ontwerp van de IMO.
Er is hotmelt glue als constructie materiaal gebruikt!!!!
Om het display op z'n plek te houden zijn er echt twee staafjes van die lijm als steunpootjes gebruikt (gruwel).
Deze moeten worden weggesmolten om het display zodanig te kunnen loshalen dat je bij de batterij kúnt.
Maar nu komt 't.
De batterij is met hotmeltglue aan het printboard vastgemaakt.
Om electrisch contact te kunnen verzekeren hebben ze de batterij bovenop een verend metalen lipje gelijmd.
Het is echt heeeel erg slecht!!!!!!!
Eenvoudig vervangen is onmogelijk omdat de min-pool van de batterij met een gepuntlast lipje aan het board vast zit.
De enige manier om de batterij er af te halen is het lipje van het board breken.
Dat dit allemaal buitengewoon slecht geconstrueerd is mag duidelijk zijn.
Wat mij betreeft leer ik hier van dat TT echt alleen maar spul probeert te
verkopen en niet meer dan dat.
Het is duidelijk niet de bedoeling om goede spullen te maken.
Ieder kind snapt dat een batterij ooit vervangen moet worden.
Zelfs het goedkoopste kinderspeelgoed is daarom voorzien van een mogelijkheid om een batterij te vervangen.
Alleen bij TT is dat niet het geval en moet de hoofdprijs betaald worden om de IMO weer aan de gang te krijgen.
Dit is precies wat je NIET wil bij offroad spullen.
De TT vertaling van off-road is op deze manier gewoon "niet geschikt om de weg mee op te gaan".
De spullen van TT zien er netjes uit, maar mijn GPS houder voor de GPSIII was van erbarmelijke kwaliteit, de TT Aluminium koffers zijn erg matig, en nu dit weer. Ik heb het echt helemaal gehad met die Duitse offroad rommel.
Ik moest 't ff kwijt
Fr@venture