Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: DR Big te koop  (gelezen 1579 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
DR Big te koop
« Gepost op: 22-09-2006, 12:57 »
te koop, mijn trouwe Suzuki Dr 800S ..... oftewel Dr Big.

Hij is van 1993 en heeft 46000 km gelopen maar bij 33000 is het blok gereviseerd (rekening aanwezig) in het afgelopen jaar zijn de remklauwen gereviseerd en is het balhoofd voorzien van nieuwe lagers bovendien zit er een nieuwe accu in en 2500 km geleden enn nieuwe ketting/tandwielset op.

Ik heb hem gebruikt waarvoor hij gemaakt is dus heeft af en toe zand en vooral modder gezien waardoor het plastic hier en daar een beetje gekrast is maar opgepoetst ziet hij er prima (eerlijk) uit. zeker op de Continental TKC 80's waar hij nu op staat (Twinduro).

Je krijgt er een setje wegbanden bij, Pirelli meen ik waarvan de voorband zo goed als nieuw en de achterband 60%, (de Conti's idem)
Verder heb ik er nog wat reserve delen bij, een gebruikte remschijf achter want die komt aan de beurt, de originele richtingaanwijzers (er zitten kleintjes op) en een compleet werkplaatshandboek (geprint) en on top of it all heb ik er ook nog een topkoffer van hepco en Becker bij waar je helm in past.

Kortom, een fijne motor waar je nog veel plezier van kunt hebben, op de weg maar zeker ook op onverharde wegen, ik vraag er 1850 euro voor.

http://s5.photobucket.com/albums/y158/tinuspics/DrBig%20meeting%2006%20in%20NL/?start=#imgAnch22

Hier staan dus een heleboel Biggen ..... het is die waar veel foto's van zijn, helemaal onder de modder met kenteken MR-29-RX

mail als je intresse hebt naar:

m.schuurman6@chello.nl



Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007