Algemeen > Shop-hoek

Bert stopt ermee en begint weer

(1/2) > >>

Bert Duursma:
Zoals wel bekend heb ik mijn BMW motorzaak (BDM) aan Simako Elst verkocht. Beide bedrijven (Apeldoorn en Elst) gaan door onder de naam Simako-BDM.
 
Ik ga nu zelf verder onder de naam BERRT wat staat voor BertDuursma Evenementen, Reizen, Rallies en Trainingen.
 
Op mijn website www.bertduursma.nl vind je het huidige aanbod Allroad trainingen en reizen. Het aanbod wordt steeds verder uitgebreid, dus kijk regelmatig even. Ook kun je je aanmelden voor de BERRT nieuwsbrief.
 
hier is meer info te vinden over de BMW G450X brandstoftank die ik samen met Frans Verhoeven ontwikkeld heb. Het aanbod G450X rallyparts wordt binnenkort verder uitgebreid, tot we uiteindelijk een complete G450X Rallykit hebben.

zappa.suzuki:
Hey Berrt, veel succes van iemand die als 1 van z'n eerste ritten op 1 van jouw allroad roadbook dagen reed  ;)

Noppy:
Gefeliciteerd Bert,

Het bloed blijft gelukkig kruipen waar het niet gaan mag. Je hebt je off-road-hart op de juiste plaats Bert!

Succes met de zaken!

P.S. Ik ben afgelopen week in je oude zaak geweest om even kennis te maken met de nieuwe eigenaar. We hebben hem uitgelegd dat hij het aan zijn klanten verplicht was om off-road te gaan rijden. Hij zou dit gegeven ernstig in overweging nemen ;D

Dutchie:
Succes!!!

hoelio:
Doe je de groeten aan Errnie... ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie