Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: MUL ZAND? WAAAAAAAAAAR?????  (gelezen 1996 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
MUL ZAND? WAAAAAAAAAAR?????
« Gepost op: 07-03-2004, 23:13 »
He zandhappers,

;) Tja, het is wel even wennen om in het mulle zand te spelen, maar als je het eenmaal doorhebt dan gaat het ook super.  ;D Althans, een aantal van ons vonden het toch iets minder, maar het is een goeie basis om terrein te leren rijden, maar het neemt niet weg dat het toch eigenlijk best wel zwaar is :P

Er werd gelijk een mul zandpad opgezocht naast het water, wat toch eigenlijk voor sommige gelijk een sprong in het diepe was. (gelukkig niet letterlijk) ;) Nog niet iedereen was gewend om met zijn motor in het zand te gaan spelen.  :) Sommige bekeken hun motor dan ook zeer dichtbij aan de onderkant, ja ik ook! ;D. Tja, echte motorrijders vallen allemaal een keer, anders kan je het niet leren (in het zand dan he!) ::)

De motor van Jeroen was erg in trek, het leek wel een demo-motor. Jeroen is er zo trots op ;D. De een na de ander wilde even rijden. Ja ja, Ed nam dat "even" niet zo nauw, in plaats van 1 rondje werden het er 5. :o

Jeroen stond erbij en keek erna :'( Hij lachte wel, maar hij was niet blij)  :-/ Hij moest toezien hoe zijn "moppie" werd ontmaagd en tot springen gedwongen werd. Dit werd haar toch iets te veel en gaf een grote kreun toen ze neerkwam :-X. Ik had het met zijn "moppie" te doen.

Ferd stond natuurlijk net iets anders te doen  ??? met zijn camera, toen "het moppie" van Jeroen tot springen gedwongen werd door Ed, heel erg jammer want "moppie" gehoorzaamde gewillig naar Ed en nam een grote sprong. Helaas niet vastgelegd. :P Terwijl Ferd zich tot een heuse fotograaf had ontpopt :P, want niemand kon de dans ontspringen voor de camera van Ferd, zelfs Ferd niet!! hihihihi ;) :D

Tot overmaat van ramp wilde Corne nog een keer, hij wilde dit ook uitproberen met het "moppie" van Jeroen en weg was ie :-/
Ja, daar sta je dan met je goeie gedrag, in de hoop dat je je eigen motor nog eens terug krijgt. :'(

Nou, voor degene die niet mee waren geweest, kan ik alleen maar zeggen, "Je heb wat gemist"!

Ik weet zeker dat degene die meegeweest waren, een ervaring rijker zijn. Als je een beetje voelt wat je motor doet, dan rijdt je motor ook gemakkelijker en dat is ook leuker. :D

Nou ik hoor het wel hoe jullie het vonden, ik heb vreselijk genoten en ik had ook mijn grensen verlegd door het bochtenwerk flink te oefenen in het zand.  ;D ;D
Ed vond het ook geweldig, vooral dat blauwe "moppie"! Maar goed, dat was wel overduidelijk toch ;)

PS Hoe was het in Amsterdam?

Mazzeltjes
Carolien

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: MUL ZAND? WAAAAAAAAAAR?????
« Reactie #1 Gepost op: 08-03-2004, 00:02 »
De Mac op zondag is dus goed gelukt  :'( veel te veel gillende kinderen, zeker als je aan een beetje rust toe bent  :P

Verder was het een heel gezellige en inspannende middag, mensen: Bedankt!!

Een hoop foto's gemaakt, zie in het menu onder Diverse Foto's.
Zie je een leuke foto van jezelf (van een ander mag ook) mail dan effe, dan stuur ik hem op of zo!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Re: MUL ZAND? WAAAAAAAAAAR?????
« Reactie #2 Gepost op: 08-03-2004, 01:02 »
::)Ja sorry Ferd,

Helaas zijn er weinig horeca gelegenheden geopend voor 12:00uur op zondag! ;) :D

Ik ga gelijk de foto's bekijken, leuk!! ;D

Enne, bedankt voor het plaatsen van mijn foto!! Toppertje, gaaf man. :-*

Mazzeltjes,
Carolien

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 112
Re: MUL ZAND? WAAAAAAAAAAR?????
« Reactie #3 Gepost op: 08-03-2004, 18:14 »
Sodeju dat was hard werken.  :P Zeker met zo'n stel gekken om me heen die ik, soms tegen beter weten in probeer bij te houden. ;) Maar reken er op dat ik vaker van de partij zal zijn. (geen start problemen vanochtend)  ;D

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: MUL ZAND? WAAAAAAAAAAR?????
« Reactie #4 Gepost op: 08-03-2004, 19:23 »
Ik heb spierpijn............aahahhhhhhhhhh
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • Transalp/Suzuki DRZ400
  • Newbie
  • Berichten: 5
Re: MUL ZAND? WAAAAAAAAAAR?????
« Reactie #5 Gepost op: 09-03-2004, 15:21 »
Hi Bikkels,

Heb effe de foto's bekeken.Ziet er goed uit.Helaas stond ik een dagje te vroeg bij de Mac en kwam Zondag me niet zo best uit na een heel gezellig feesie tot diep in de nacht.Maar ik ga zeker proberen om er de volgende keer bij te zijn.Ik ga wel niet naar Finland maar een offroad ritje daar ben ik altijd voor in.

Groetsels Erik

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: MUL ZAND? WAAAAAAAAAAR?????
« Reactie #6 Gepost op: 09-03-2004, 22:57 »
He Erik,

zo eindelijk je eerste berichtje  :P

Omdat er al snel een groepje niet finlandgangers langs kwam heb ik dus het een en ander opgedeeld op niemand af te laten schrikken voor dat vervelende ( ::) ) Finland gewouwel.
Je hebt zeker wat gemist, het was lekker weer en bijna iedereen was op tijd! (die groep uit Amsterdam natuurlijk niet, die stond eerst daar al te ouwehoeren)
Volgende keer is denk ik de Enclave rit, ook voor niet finlandgangers goed te rijden!!!

Groet