Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: leuke plekken in spanje  (gelezen 8012 keer)

Offline member

  • KTM GO!!!!!!!
  • *****
  • Berichten: 500
leuke plekken in spanje
« Gepost op: 15-04-2005, 21:17 »
Weten jullie nog mooie niet te drukke plekken om te bezoeken in Spanje. We maken een rondrit met de klok mee en eindigen bij van de Wal.

Ad
IT IS GREAT TO DRIVE A LC 8.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1378
Re: leuke plekken in spanje
« Reactie #1 Gepost op: 17-04-2005, 01:41 »
Ik had het op het GS forum even met iemand over de Pico Velata in de Sierra Nevada, das een (errug) hoge berg (iets van 3500 m geloof ik) de zuidkant daarvan schijnt onverhard te zijn maar het schijnt ook dat je tegenwoordig met de motor niet hoger meer mag dan een meter of 2500.
Dusseuh.. als jij dat nou effe gaat checken..
 :)
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: leuke plekken in spanje
« Reactie #2 Gepost op: 30-05-2005, 20:35 »
Kijk eens in Guadix in het zuiden , holenhotel , superrrr.

Rijden met msa-motor/sport/avontuur brengt je er ook.

www.msa-holland.nl of www.msa-schilcher.de

Groeten Erik ( Transalp/XR400 rally)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: leuke plekken in spanje
« Reactie #3 Gepost op: 01-11-2005, 18:30 »
Ik had het op het GS forum even met iemand over de Pico Velata in de Sierra Nevada, das een (errug) hoge berg (iets van 3500 m geloof ik) de zuidkant daarvan schijnt onverhard te zijn maar het schijnt ook dat je tegenwoordig met de motor niet hoger meer mag dan een meter of 2500.
Dusseuh.. als jij dat nou effe gaat checken..
 :)
dat hoeft niet,het klopt en dat is al bijna 9 jaar,errug jammer
ik heb de pico veleta gereden in 95(met een moto guzzi le mans3)en het was 32 km onverhard

Offline member

  • GravelTravel
  • Member
  • *
  • Berichten: 46
Re: leuke plekken in spanje
« Reactie #4 Gepost op: 08-10-2009, 13:01 »
Ik heb twee tips voor je. De eerste is www.vibraction.org. Dit is de website van Philippe Rosa, een fransman. Hij organiseert reizen, en verkoopt ook roadbooks voor o.a. Spanje. De ritten gaan door de Pyreneeen, van oost naar west, of langs de costa's van noord naar zuid. Echt een aanrader als je van flinkke tochten houdt. De 2de is www.graveltravel.nl, dat ben ik  :-X  Foto's van de Spaanse pyreneeen geven een aardige indruk van deze prachtige omgeving. En wil je meer weten aarzel dan niet ff contact op te nemen!
 
Groetjes, Eric

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: leuke plekken in spanje
« Reactie #5 Gepost op: 08-10-2009, 18:29 »
foutje :-X