Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Oproep aan ouders van generatie OSET  (gelezen 7995 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Re: Oproep aan ouders van generatie OSET
« Reactie #15 Gepost op: 09-05-2015, 16:33 »
Ik heb voor mijn zoon van recent een Oset 16" (24V) gekocht (Marktplaats).
Dit omdat hij zich op de motorbeurs prima had vermaakt op het door Non-stop neergelegde parcours.
We wonen in het buitengebied en in de tuin kan er best leuk geoefend worden met pilonnetjes en opstakels. Doordat de snelheid begrensd kan worden konden we de Oset gebruiken op zijn kinderfeestje om vriendjes het te laten proberen.

De zondag voordat we naar de Oset gingen kijken zijn we op zaterdag bij MCN (motor club Nunspeet) wezen kijken. Zij hebben een cross- en trialterrein en op de bewuste zaterdag was daar een wedstrijd (waar we ook familie van de Oord van Non-stop weer[/img]tegen kwamen).
Ik heb daar Bart Westerink gesproken. Zijn vader coördineert het trialgebeuren bij MCN en hij geeft af en toe aan de jeugd trainingen in trial (met bezinemotoren). Bart gaf aan dat wanneer mijn zoon het echt leuk gaat vinden we maar eens contact moeten opnemen om te zijn of er iets te regelen is.
Mijn ervaring is wel dat bij kinderen het veel leuker wordt wanneer er gezamenlijk met anderen iets wordt ondernomen.
Nu is het zo dat de Oset regelmatig uit de schuur komt maar dat de lol er in je eentje (of met pa) er na een half uurtje wel weer af is.
Ik zou het daarom leuk vinden als er gezamenlijk iets wordt georganiseerd.


Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Oproep aan ouders van generatie OSET
« Reactie #16 Gepost op: 09-05-2015, 21:47 »
Bij clubwedstrijden of trial jeugd compititie rijden genoeg van die kooters rond! Misschien daar eens samen gaan kijken, en beetje rondvragen wie waar rijd etc?
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1152
Re: Oproep aan ouders van generatie OSET
« Reactie #17 Gepost op: 11-05-2015, 20:31 »
de mijne wordt volgende week 4 en heeft nu een oset 16. op laagste stand maakt ie zijn eerste meters. Racen pap?


echt leuk om te zien

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: Oproep aan ouders van generatie OSET
« Reactie #18 Gepost op: 11-05-2015, 20:55 »
Bij ons thuis: Ik: "Zullen we kijken naar zo'n kleine elektrische motor?" Zoon van bijna 7: "Ja,  leuk!" Ik: "Ga je er dan ook op rijden?" Zoon: "Uh, nee!"
Weg wens. Mijn wens wel te verstaan...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2120
Re: Oproep aan ouders van generatie OSET
« Reactie #19 Gepost op: 11-05-2015, 21:23 »
Hij's wel eerlijk, die zoon van jullie ;-)

Offline member

  • Wilskracht boven pijn.
  • *****
  • Berichten: 872
Re: Oproep aan ouders van generatie OSET
« Reactie #20 Gepost op: 12-05-2015, 05:47 »
Bij ons thuis: Ik: "Zullen we kijken naar zo'n kleine elektrische motor?" Zoon van bijna 7: "Ja,  leuk!" Ik: "Ga je er dan ook op rijden?" Zoon: "Uh, nee!"
Weg wens. Mijn wens wel te verstaan...

Lijkt hij op z,n moeder ;) :D :D :D :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1152
Re: Oproep aan ouders van generatie OSET
« Reactie #21 Gepost op: 19-05-2015, 22:10 »
gisteren eerste stukje mountainbike route gereden, en moet nog 4 worden. Hartstikke leuk voor allebei. Meerennen is ook nog goed voor mijn conditie.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: Oproep aan ouders van generatie OSET
« Reactie #22 Gepost op: 20-05-2015, 06:53 »
 ;D hahaha herkenbaar. is inmiddels al een volwaardige workout. ik ga niet meer zonder korte broek en hardloopschoenen op pad.