Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Even voorstellen, toekomstige Enduro rijder en op zoek naar motor/info  (gelezen 7041 keer)

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 7
Bedankt weer voor de antwoorden  :) Ik reageer soms wat laat maar ik ben niet iedere dag online.

Ik ben het er wel met mezelf over eens dat het een 4-takt moet worden. Qua cc's, ik heb de nodige rij-ervaring (20.000km per jaar) maar dat is grotendeels op de weg, enduro is weer een heel ander verhaal dus ik kan het nog niet zo goed inschatten.

De WR450F vind ik qua uiterlijk mooi en deze worden ook voor redelijke prijzen aangeboden. Schijnt ook een oerdegelijke motor te zijn wat ik zo lees. Maar rekenen jullie dit net als de DRZ onder een dual-sport? Of is het toch een echte enduro?

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Da's een echte ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1948
DRZ-E is een enduro
DRZ-S is een dual-sport


Leuke deze zoektochten..


Als ik me er ook mee mag bemoeien... volgens mij zoek je een EXC, CRF of WR  ;)  rond de 400/450 CC

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 7
Ik denk dat je gelijk hebt Rogier!

Bedankt mensen voor alle reactis :D Ik weet nu al veel beter in welke richting te zoeken!
Nu hopen dat ik snel wat moois kan vinden in goede prijs/kwaliteit verhouding

Gr Robin


Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 7
Beste mensen,


Het is bijna een jaar geleden dat ik mijn vraag stelde, en door verschillende redenen heb ik het kopen van een enduro steeds wat uitgesteld. Maar jullie antwoorden zijn niet voor niets geweest, want nu is het eindelijk zo ver  :D  Ik heb een hele nette Yamaha WR426 uit 2001 gevonden. Nu heb ik nog wat kleding nodig en dan kan het feestje echt beginnen. Een aanhanger heb ik ook zoals jullie op de foto's zien, dus ik wil mede met behulp van info van dit forum eens wat ritten en routes gaan rijden (Zelf woon ik in het Noordelijkste puntje van Limburg).


Bedankt voor jullie hulp afgelopen jaar, mede dat heeft mijn motorkeuze bepaald. Ik heb erg veel zin om aan het enduro avontuur te beginnen!






Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 13
proficiat meet je aankoop , de mijne mag ik begin volgende week gaan halen .
ben je van (B) Limburg of NL limburg ?