Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Laatste aankoop  (gelezen 179706 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Laatste aankoop
« Reactie #2010 Gepost op: 16-02-2023, 21:56 »
Ben nu 56WAt zal het zijn tot je 73 ste tegen die tijd?Zo iets gok ik.Die 1600 miljard pensioenpot is dan verdeeld dus op voor mij.Mag hopen dat ik nog een spuitje mag halen bij de dierenarts voor mezelf.Die honda is ook niet fijn om aan te sleutelen zeg.Het lijkt wel chinese troep.Begin m.n ktm toch steeds meer te waarderen.Wat sleutelt dat ff 300 x beter.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 444
Re: Laatste aankoop
« Reactie #2011 Gepost op: 17-02-2023, 07:24 »
misschien geen discussie voor hier, maar ik heb nog nooit tegen mijn zin gewerkt als er iets sleur begint te worden of het leuke is er vanaf kan je veranderen, beginnen als zelfstandige, daarom niet voor de centen maar voor de voldoening want dat is waar ik voor werk en niets leuker dan voldaan terugkijken op je dag,
Werkte ooit met veel plezier voor een baas, dat veranderde daar dus zelf een restaurant gerund, na een paar jaar teveel personeel en zorgen terug met ons twee een klein hotel opengedaan en na 15 jaar begon de sleur en de leeftijd ook te komen dus ramenwasser geworden en van hotel een vakantiehuis gemaakt, nog nooit spijt gehad van een beslissing en nu kies ik mijn klanten en uren zelf,
ik zie teveel mensen en ex collega's die blijven hangen in hun sleur wachtend op hun pensioen en uitgeblusd geraken,
hoe meer zekerheden men heeft hoe onzekerder men word,
nu 37 jaar aan de slag en nog steeds gemotiveerd


wat een serieuze text  8)
allez laatste aankoop dan toch

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1570
Re: Laatste aankoop
« Reactie #2012 Gepost op: 17-02-2023, 08:46 »
 :stupid:  maar dan zeker niet Stupid. Het is niet dat dit leven een generale is voor het echte leven dat nog komt ofzo. Dit is het, maak er wat leuks van. Owja, iets nieuws gekocht... Eeehm... Ja, KTM heeft voor mij een nieuwe 1290 SAS kabelboom gekocht. En die gaat de dealert er onder garantie inzetten. Heb af en toe een waarschuwingslampje en niemand weet waarom.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 645
Re: Laatste aankoop
« Reactie #2013 Gepost op: 17-02-2023, 09:13 »
Jacinto ik geef je groot gelijk dat je zelfstandige bent geworden. Je moet wel een achtervanger hebben. Eigen huis, een maatje die jouw steunt /financiert/ voed. Dan kan je stressloos aan het werk.
Dus Marco wordt zelfstandige. Houtman/ motorman/ lasser.
Nu genoeg hierover ik ga weer van mijn pensioen genieten. Dit jaar het derde jaar ingaat. Ben nu 65 jaar.
Nog vele projecten; boot refitten, GR5 wandelen, 2 motoren verkopen en andere kopen voor in de plaats. Ons huis energie neutraal maken.
Blijft er weinig tijd over.
Groet Hans





Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Laatste aankoop
« Reactie #2014 Gepost op: 17-02-2023, 10:12 »
Als we toch serieus zijn.Ik zie het leven vaak somber in motorvakanties zijn eigenlijk het enigste waar ik op teer.Iets met add. Hoorde ik pas.Krijg je er gratis bij in je genen.
Dus zelfstandige gaat het helaas niet worden.Laat straks de monkey uit zaagkettingen en acrylaat benzine gekocht op mp.Heb ik weer 2 uurtjes om nergens over te piekeren :) :)


Offline member

  • *****
  • Berichten: 269
Re: Laatste aankoop
« Reactie #2015 Gepost op: 17-02-2023, 11:04 »
Ha, zo heeft ieder zijn methode om het leven prettiger te maken.
En voor Propje, de main track voor de komende trip is klaar, nu nog de zij en omweggetjes.
Ik heb een andere vraag, ik lees graag de berichten op dit forum. En voor dit onderwerp zijn het inmiddels ruim 130 pagina’s voor je bij de laatst geplaatste berichten bent. Is het mogelijk om het zoekprogramma zo om te bouwen dat op pagina 1 het laatste nieuwe bericht staat? Groet Loek

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1076
Re: Laatste aankoop
« Reactie #2016 Gepost op: 17-02-2023, 11:59 »
je bedoelt dat jouw motor beter met een auto die achterop je motor inrijd om zal gaan? Ik hoop dat je het nooit hoeft uit te proberen.


Die had ik niet meegekregen. Mijn Portugees is nogal roestig  ;D

Post Merge: 17-02-2023, 12:04
Iets met add. Hoorde ik pas.



ADD = Alle Dagen Druk ?


Past wel bij je, jij zit nooit stil  ;)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 79
Re: Laatste aankoop
« Reactie #2017 Gepost op: 17-02-2023, 12:11 »
Zal ook maar eens posten hier. De economie moet natuurlijk wel blijven draaien...

Een Arai MX-V. Lang getwijfeld. Vind hem wel zwaar vergeleken bij mijn oude Suomy.  Maar Arai zit zo goed op mijn hoofd dat ik met straathelmen het gewicht nooit gevoeld heb.

En het comfort is wel een paar standen hoger dan de Suomy. We gaan het meemaken. Nu nog gaan rijden.

Sent from my SM-G991B using Tapatalk


Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Laatste aankoop
« Reactie #2018 Gepost op: 17-02-2023, 13:37 »
Klopt arai is wel zwaar maar zit wel heel erg prettig.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2069
Re: Laatste aankoop
« Reactie #2019 Gepost op: 17-02-2023, 13:48 »
Geen zorgen propje.


Ik heb ook een 'afwijking'...daar is alleen nog geen naam voor bedacht  :D


Ook ADD'ers hebben talenten 👍
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Laatste aankoop
« Reactie #2020 Gepost op: 17-02-2023, 14:15 »
Weet het ook nog niet zo lang hoor.Maar loop er alwel 56 jr mee.En nee ik ben niet druk Arie.Maar wel druk in m.n hoofd.Heb er pilletje voor en dat helpt wel.Het naarste vind ik dat je het dus doorgeeft in je dna.En dat doet wel zeer.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1563
Re: Laatste aankoop
« Reactie #2021 Gepost op: 19-02-2023, 17:07 »
Ha, zo heeft ieder zijn methode om het leven prettiger te maken.
En voor Propje, de main track voor de komende trip is klaar, nu nog de zij en omweggetjes.
Ik heb een andere vraag, ik lees graag de berichten op dit forum. En voor dit onderwerp zijn het inmiddels ruim 130 pagina’s voor je bij de laatst geplaatste berichten bent. Is het mogelijk om het zoekprogramma zo om te bouwen dat op pagina 1 het laatste nieuwe bericht staat? Groet Loek
Loek, twee urls:



https://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?action=recenttopics
https://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?action=unread


Ik heb de eerste gewoon in 'Bookmarks' staan in een folder New items, waar ik van alle forums zo'n link heb staan.
BMW xChallenge en een Montesa 315R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 269
Re: Laatste aankoop
« Reactie #2022 Gepost op: 19-02-2023, 21:28 »
Loek, twee urls:



https://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?action=recenttopics
https://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?action=unread


Ik heb de eerste gewoon in 'Bookmarks' staan in een folder New items, waar ik van alle forums zo'n link heb staan.
[/quote
Handig, die tweede ken ik, die eerste nog niet. Groet Loek

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Laatste aankoop
« Reactie #2023 Gepost op: 17-03-2023, 14:22 »
Bmw streetguard jas gescoord.Bevalt goed.De andere ook wel maar een reserve is nooit weg :D
upload high quality photos on facebook

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4265
Re: Laatste aankoop
« Reactie #2024 Gepost op: 17-03-2023, 21:46 »
Hoe bevalt het aapje?