Inderdaad, ik heb hem ook al jaren in de husaberg. Tot nu toe maar 2 x hoeven bijstellen. Geen sprake van extra zooi in de olie bij het wisselen.
Laatste Brabo, merkte ik 's ochtends bij de eerste zandstrook dat de koppeling een beetje slipte (koude motor): even aan de slave cylinder bijstellen met een imbus sleutel en klaar. Ik kan me niet goed voorstellen dat je een rekluse kan slopen bij lage toeren, je moet dan dus nog minder toeren rijden dan stationair.

Heerllijk om single tracks te rijden zonder de koppeling aan te raken. Maar ook op de crossbaan werkt dat ding zo goed, dat je een versnelling hoger door de bochten gaat en inderdaad: koppeling niet aanraken (maar wel 2 vingers erop houden voor de veiligheid).
Bij het stilstaan en wegrijden gebruik ik wel de koppeling overigens, dat is te veel in mijn systeem ingebakken en natuurlijk loopt de koppeling net ietsje vrijer als je zelf de handel indrukt.
Het systeem is simpel: de koppeling staat zodanig afgesteld dat hij vrijloopt als je de koppeling niet hebt ingetrokken. Zodra het toerental toeneemt expandeert 1 van de platen en grijpt de koppeling automatisch aan. Je kan hem fine tunen met andere veren of andere gewichtjes, maar ik heb gewoon de stardaard set-up. Plug and play: oude koppeling eruit en nieuwe erin + een andere slave (met stelschroefje): 1 avondje werk. Je kan hem altijd weer terugbouwen naar origineel. Er zit een nieuwe koppeings deksel bij, dus er gaat iets meer olie in. De korf zelf is opengewerkt voor betere olie doorstroming:

Als ik het goed heb gezien heeft 'hij' er ook eentje in z'n motor zitten op minuut 38:57 (top film overigens!) DAKAR-PROOF zou je zeggen:
https://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=25041.msg327593#msg327593