Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: verende voetstep  (gelezen 1253 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1076
Re: verende voetstep
« Reactie #15 Gepost op: 07-03-2023, 07:37 »
Ongelofelijk! Ik heb zo'n situatie in 39 jaar weken nog nooit meegemaakt. Ok, misschien toen ik pas begon, toen was er een rooster maar daar heb ik zelf nooit last van gehad. Ik weet niet anders dan dat ik kan gaan en staan wanneer ik wil. Het is meer een kwestie van 'moet ik dagen bijkopen of heb er genoeg dit jaar'.

Wanneer ik wel of niet kan? Geen issue!


Dat heb ik mijn hele relatie/huwelijk al...... inmiddels al 27 jaar mee bekend. Mijn vrouw is verpleegkundige en daar moet uiterlijk met Kerst de zomervakantieplanning rond zijn. Veel werknemers in de zorg zijn vrouw. Als ze dan ook nog eens allemaal in dezelfde leeftijd zitten, hebben ze de kinderen ook allemaal rond dezelfde leeftijd en dus gebonden aan de schoolvakanties. Feest om iedereen vrij te geven. Er zijn periodes geweest waarbij het er om spande en het er op uit dreigde te draaien dat er maar max twee weken vakantie kon worden opgenomen........... wordt je echt niet vrolijk van.


Mijn collega werd altijd gek als ik in oktober/november altijd weer over de zomervakantie begon. Ik werk maar met 1 collega die ook nog eens in een andere regio woont en zelf ook kinderen heeft.........


Per 1 april heb ik een nieuwe functie in een ander team. Hopelijk heb ik daar meer collega's om me heen waardoor ik meer speelruimte krijg rondom de zomervakantie of andere vrije dagen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 645
Re: verende voetstep
« Reactie #16 Gepost op: 24-04-2023, 14:15 »
member nog 13 zomers voordat je met pensioen mag gaan. ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4265
Re: verende voetstep
« Reactie #17 Gepost op: 24-04-2023, 17:50 »
Terug naar de flexpegs.. ik vond m'n 32jaar oude DR al een hoorstandje in technische ontwikkelingen en dat is nu nog maar bevestigd!

De voetsteunen op het ding flexte toen al, keurig opgehangen in een rubberen bus! Dus zo nieuw is het niet, maar of het een goed idee is...