Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 24-april: crossen in de havens  (gelezen 4412 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Re: 24-april: crossen in de havens
« Reactie #15 Gepost op: 26-04-2004, 18:54 »
Hallo allemaal, ;)

Wij hadden ons netjes afgemeld bij Corne, want de motoren waren nog niet klaar. Dus helaas moesten we het deze keer ons voorbij laten gaan.

Er was weer van alles en nog wat tussen gekomen. Verkeerde panty, eh verkeerde luchtfilter en aan de Twins moest ook nog gesleuteld worden, zucht als het 1 keer tegenzit gaat de rest vanzelf........ :'(

Volgende keer beter en dan gewoon weer op zondag, komt meestal toch beter uit. Al had ik er wel ongelofelijk veel zin in! :P  :-/

Maar de rest zou toch wel gegaan zijn?? Of had Corne toch meer last van zijn blessure dan hij gedacht had? :o

Hopelijk tot gauw
Mazzeltjes
Carolien ;D



Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: 24-april: crossen in de havens
« Reactie #16 Gepost op: 27-04-2004, 22:33 »
Ok dan,

Jullie hebben wat gemist. Ik heb lekker op meinderts KTM mogen crossen, en ik heb tot over mijn zadel vastgestaan in het wat (kwisniedatiezodiepwas...). De uitlaat blies fijn bellen, en na een halfuur kwam er nog water uit de pijp als ik gas gaf.

Ook nog even een zandhoop van 20 meter hoog beklommen en weer via de steile kant naar beneden. Het was niet fijn, neeeeeee, het was heel fijn (en natte voeten).

doei,
Corné
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: 24-april: crossen in de havens
« Reactie #17 Gepost op: 28-04-2004, 00:55 »
\echt spijtig dat we geen camera bij ons hadden! enn errrhhh mijn laarzen stinken nog....
Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 49
Re: 24-april: crossen in de havens
« Reactie #18 Gepost op: 28-04-2004, 15:24 »
Nieuwe 'uitjes' worden hier weer gemeld? Ik houd me aanbevolen  ;D voor een volgende keer!

Jerry