Wijs op Reis > Reizen en -verhalen

Hee gasten, waar zijn de reisverhalen?

<< < (3/6) > >>

Martijn:
Ik heb vorige zomer een 10 daagse  trip door de USA gemaakt op een GS1250, via een bike sharing programma gehuurd. Het was een leuke tocht, een combinatie van familiebezoek en muziek liefhebberij. Gestart in Chicago, eerst naar Riverview Indiana, nabij  Terre Haute waar mijn oom en tante wonen. Daar  een paar dagen geweest, ontdekt hoe Amerikanen leven, met hun wapens en intolerante houding naar vreemden. Een spannende ervaring met mijn Neef  in de bak van  zijn pick-up truck 2.30 uur door een  vizier zitten loeren met als  doel een hert te schieten, mijn tante zat aan de andere kant van het veld in een boomhut. Gelukkig niet  gelukt, eerst waren er 2 bambi;s, dus te klein en toen het  bijna donker was kwam de bok die  volgend jaar  voor nageslacht moet zorgen, ook niet geschoten dus.Daarna afscheid genomen en doorgereden naar  Nashville Tennesee .... morgen meer en wat foto's

StevenD:
Als Tadzjikistan-Turkmenistan-Az nog gaat dit jaar met alle perikelen zal ik weer eens proberen een verslag te schaffen. Goed punt. Ik schrijf eigenlijk al jaren niets meer, enkel een paar Facebook posts.

propje:
Jaloers man zo mooi een husaberg zou er ooit nog eens op willen vertoeven.
Wist niet dat je er een mooie safari tank voor kon krijgen?
Belooft een mooie reis.

DaBit:

--- Citaat van: propje op 05-04-2020, 18:45 ---Er worden bij de vleet Tenere 700 en ktm 690 701 en 790 verkocht maar daar zie je maar heel weinig verhalen van terug.
beetje zoals van elke droplul rijd een bmw 1200GS met koffers en in vol ornaat met bmw rallye pak  in de file smorgens naar je werk.
--- Einde van citaat ---

Ja, hier ook zoeen. Ik heb een 790 omdat ik allroads gewoon een heel prettig type motor vind. Hoe meer richting enduro hoe beter; zitkuilen en een vierkante meter windscherm voor m'n neus kan ik niet tegen.
Maar 2 kinderen die vanalles moeten en een werkende dame, dan ga je niet zo vaak meer op lange motortrip. Een weekendje asfalt mag ik al blij mee zijn. Of een midweekje offroad als ik ooit veel geluk heb dat het te regelen is met oppas en werk van de directie, maar dan pak ik de 2T wel; als ik die in de plons parkeer of van de berg af laat stuiteren kan ik er nog om lachen.

Nouja, ik heb in ieder geval geen BMW rallypak en de complete Touratech catalogus aan m'n brommer hangen.  :D

TravelmaniacsGert:

--- Citaat ---En in Moskou gesproken met de legendarische Walter Colebatch

--- Einde van citaat ---

Wauw coole gast lijkt me dat. Super dat je hem ontmoet hebt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie