Wijs op Reis > Reizen en -verhalen

Malaga -> Nederland via de TET

<< < (12/13) > >>

Betula:
Ik heb net even bij Nordcargo geinformeerd naar een enkele reis Klundert -> Malaga. Deze kost 275 euro (ex btw). Dan zit je op 330 incl. btw.
Motor gaat op een speciaal transport pallet en je overige bagage en kleding op een apart pallet bij de motor. Hoef je enkel je handbagage mee te nemen in het vliegtuig. Vliegticket kost je 50/70 euro met enkel handbagage als je bijvoorbeeld met Transavia vanaf Amsterdam vliegt. Ben je voor 400 euro klaar.

Betula:
Gisteren even wat familie beraad gehad en vanmorgen op het werk mijn collega gesproken en heb nu een reservering in de agenda gezet.
Niemand weet hoe het met de COVID-19 perikelen zal lopen, maar plannen maken kan altijd. Een motor is zo getransporteerd en een ticket is relatief snel gekocht.

Heb nu vanaf donderdag 13 Mei (Hemelvaart) tm zondag 6 Juni gereserveerd staan. Dan heb ik een dikke drie weken. Ben thuis inmiddels begonnen met de routes te verzamelen en eea aan elkaar aan het knopen. De intentie is om toch de tent met alles mee te nemen. Dan kan ik altijd slapen wanneer ik wil (desnoods wildkamperen) en geeft rust in het hoofd. Mocht het weer niet al te lekker zijn kan ik altijd een kamer boeken of als je eens geen zin hebt om de tent op te zetten.

Hoelang heb ik nodig om terug te komen? Geen idee. Je weet ook niet wat je onderweg tegenkomt. Voor hetzelfde is dat mezelf en stuur ik de rommel na een week over de weg terug naar huis. Nog nooit een soloreis gemaakt langer dan 5/6 dagen.

Met het thuisfront en ook mezelf afgesproken dat er niets MOET........ dus als de omstandigheden dusdanig zijn dat je wellicht een risico moet nemen, dan kan het op dat moment wellicht verstandiger zijn om om te rijden. Dan denk ik aan bijvoorbeeld steile hellingen in combinatie met klei/modder. In ieder geval een setting waarbij het verstandiger om eieren voor je geld te kiezen. Als je met meerdere bent kun je samen nog wel eens ergens doorheen. Als je alleen bent zal je toch behoudender moeten rijden. Althans, dat is hoe ik er over denk. Wil graag het lijf en de motor heel thuis brengen.

Ik heb er in ieder geval zin in.

didado:
Klinkt fantastisch en ook wijs.

propje:
Huur anders een inreach bij Bartang.

Jacinto:
Klinkt inderdaad leuk, hopelijk hou je het zolang met jezelf uit  ;D
Plannen kan al veel maar vergeet niet iets voor vertrek de correcte TET-tracks de downloaden, veranderen wel eens stukjes van.
Alles mag en niets moet is inderdaad belangrijk.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie