Wijs op Reis > Reis-equipment

Bestelbus voor motor

<< < (2/9) > >>

Marten:
Heb al een paar jaar een Opel Vivaro H1 L2. Super ding. Maar als ik m'n T7 mee neem moet het ruitje d'r af, net zoals bij de 450exc de navispullen..
Voor mij echter geen groot probleem.

Luc:
Ik snap je voorkeur voor een paardentrailer (ik maak ze toevallig voor m’n werk, samen met gesloten wagens, maar dat terzijde  ;D ). Mijn Golfje is er niet geschikt voor, en rij niet graag met aanhanger). Maar ze hebben voordelen ja.


Vivaro kan eventueel ook, al valt die wel in de categorie grotere bussen. Maar ook dat is wel gemakkelijk.

Frenkie H:

--- Citaat van: Luc op 02-02-2021, 21:17 ---Dank voor jullie reacties. Nee, ik ben gewoon een Nederlandse loonslaaf. D.w.z. dat ik wel wegenbelasting betaal en dat €135 p/m inderdaad flink geld is. Maar goed, daar was ik van op de hoogte. T4 zal ik ook nog eens de maten van opzoeken.

Bedankt voor de foto. Toevallig zit daar ook de toren van Rade op zie ik. Past echt net. Staat hij op de zij-standaard? Het zou bij mij om slechts 1 motor gaan. Lastig met in en uitladen?

--- Einde van citaat ---
Ik ook hoor loonslaaf hoor geel kenteken benzine dus wat is dat 74€ ??


Kuipje rade eraf dat zijn vier schroeven dan past het makkelijk
Ik Trek een klein spanbandje om de kroonplaten om hem er ff makkelijker in te krijgen.
Dan twee spanbanden in de auto aan de ogen in de vloer. Zo los als het niet te ver is en als ik verder ga dan heb ik  een plaat met twee van die easy stands daar rij je hem zo in en dan trek ik hem in dezelfde twee span banden.

Kuip erop kan ook dan moet je iets meer in de vering trekken.
Krijg die foto er niet bij ik heb het al eens ergens gepost....


Verstuurd vanaf mijn moto g(9) plus met Tapatalk

Struis:
Het grote voorwiel eruit, een klein voorwiel erin.
Bespaart in de hoogte en lengte............
Iets meer werk.

Luc:
Op benzine valt de wegenbelasting wel mee ja. Zeker ook een optie. Dank, duidelijke uitleg. Dat moet wel lukken.


Klein voorwiel is ook te overwegen, misschien voor de grotere trips, zodat het allemaal wat makkelijker past.


Mooi dat jullie hier vanalles posten, daar ben ik zeker mee geholpen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie