Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Transport Motoren  (gelezen 21172 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1948
Re: Transport Motoren
« Reactie #60 Gepost op: 06-05-2006, 20:07 »




Maar we blijven het veilig doen, he? Mét bodyprotector.  8)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 145
Re: Transport Motoren
« Reactie #61 Gepost op: 07-05-2006, 22:10 »
Maar we blijven het veilig doen, he? Mét bodyprotector.  8)

Ja het was een genot om die bodyprotector weer aan te trekken , hij rook zo lekker ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Transport Motoren
« Reactie #62 Gepost op: 07-05-2006, 22:34 »
Ja het was een genot om die bodyprotector weer aan te trekken , hij rook zo lekker ;)
zooo,vertrouwd he :-X

Offline member

  • Yammie's XT500, XT600Z Ténéré
  • *****
  • Berichten: 259
Re: Transport Motoren
« Reactie #63 Gepost op: 10-05-2006, 08:32 »
Zo, het was weer een gezellige Marokko foto-uitwissel pre-reunie bij de Mac na het ophalen van de motoren in Rotterdam :D :D :D

We lijken p.v.d. hier meer op een stelletje nerds tijdens een gaming-event dan op echte Morokko desert rats :-X 8)


Ziet er wel schattig uit hoor.  ;D
Ik ben inmiddels begonnen aan de video. Bijna 5 uur ruw materiaal, en ondanks een wat hoog (en niet zo bruikbaar) door-de-voorruit-gehalte zit er genoeg bij voor een leuke video. Als er nog mensen zijn die ook filmpjes hebben gemaakt (met fototoestel of helm camera:-) zou ik die graag willen hebben om misschien te gebruiken in De Grote Marokko Film. Het zelfde geldt trouwens voor foto's, dus als iemand al (bijna) alle foto's verzameld heeeft, hoor ik dat graag. Dan kunnen we de boel misschien op een CD branden, mailen, ftp-en of kom ik ze een keertje ophalen.

Peter
"I love to travel, but hate to arrive"  (Albert Einstein)
http://www.peterenhanneke.nl
http://abbekerk.wordpress.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: Transport Motoren
« Reactie #64 Gepost op: 10-05-2006, 11:35 »
Het zelfde geldt trouwens voor foto's, dus als iemand al (bijna) alle foto's verzameld heeeft, hoor ik dat graag. Dan kunnen we de boel misschien op een CD branden, mailen, ftp-en of kom ik ze een keertje ophalen.

Peter

Ik heb inmiddels de foto's verzameld van:

Johan, Jacob, Vonkjes, Bas, Robert en mijzelf ;)

Wij moeten toch nog een keer iets afspreken voor mijn spullen die nog bij jou liggen. Helaas ben ik zelf even niet zo mobiel. Kan alles ook op een CD/DVD zetten maar ik ben door mijn voorraad heen en tja ben even niet zo... :-\

PS 1: Trouwens, welke type DVD kan ik het beste (laten) kopen zodat iedereen hem kan afspelen? RW-/+  ??? Zegt me allemaal nog niet zo veel ::)

PS 2: @ Mod: misschien even deze topic splitsen zodat we ergens anders verder over foto/films kunnen kleppen
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1948
Re: Transport Motoren
« Reactie #65 Gepost op: 10-05-2006, 16:39 »
Als er nog mensen zijn die ook filmpjes hebben gemaakt (met fototoestel of helm camera:-) zou ik die graag willen hebben om misschien te gebruiken in De Grote Marokko Film.

Ik zal binnenkort ook die andere 2 uur film van de tapes af halen. Dan stuur ik je het ruwe materiaal wel toe. Zal vast op 3 DVD's passen.  :-X

Kwaliteit weggooien mag je zelf doen.

Offline member

  • Yammie's XT500, XT600Z Ténéré
  • *****
  • Berichten: 259
Re: Transport Motoren
« Reactie #66 Gepost op: 13-05-2006, 15:14 »
Ik zal binnenkort ook die andere 2 uur film van de tapes af halen. Dan stuur ik je het ruwe materiaal wel toe. Zal vast op 3 DVD's passen.  :-X

Kwaliteit weggooien mag je zelf doen.

Rogier, liefst als .avi in DV formaat (dat is het minst gecomprimeerd en het beste te gebruiken als het nog bewerkt moet worden.) Maar als je camera standaard .mpeg opneemt is dat natuurlijk ook goed. :)
2 uur in DV is al snel ca 26 Gb, dus dat ie misschien niet zo handig op DVD's. Misschien makkelijker om het weer terug te zetten op nieuwe tapejes die ik dan kan gebruiken?

Peter
"I love to travel, but hate to arrive"  (Albert Einstein)
http://www.peterenhanneke.nl
http://abbekerk.wordpress.com