Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Paris-Dunkerque 2022  (gelezen 1075 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 81
Paris-Dunkerque 2022
« Gepost op: 29-04-2022, 20:15 »
Dus.... gaan er nog ARM-ers heen?
Ik ga met een maatje en twee andere ktm-nichten. :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: Paris-Dunkerque 2022
« Reactie #1 Gepost op: 30-04-2022, 10:13 »
Dus.... gaan er nog ARM-ers heen?
Ik ga met een maatje en twee andere ktm-nichten. :-X
Is dat iets anders dan de Raid d'Opale?

Verstuurd vanaf mijn CPH2065 met Tapatalk


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 81
Re: Paris-Dunkerque 2022
« Reactie #2 Gepost op: 30-04-2022, 17:13 »
Die ken ik niet, dit is van https://www.cocoricorando.fr/en/






Edit: even gekeken en die raid opale Iijkt ook leuk. Alleen jammer van dat gezanik van in groepen rijden met maar 1 persoon met navigatie. Ik wil zelf bepalen hoe en waar ik ga.  >:(

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 7
Re: Paris-Dunkerque 2022
« Reactie #3 Gepost op: 15-12-2022, 17:00 »

Zie mijn zelfde bericht op het algemene  - All/Off-road ritten en evenementen- deel op deze staat. (weet niet hoe ik hieronder kan verwijderen)

Iemand interesse om de Paris - Dunkerque 2023 te doen ? Vrijdag 21 t/m zondag 23 april.


Mijn idee is om met een aanhanger op donderdag 20 april naar Duinkerken te rijden, parkeren, en dan met de motor naar Parijs. Lijkt in ieder geval deels via de TET te kunnen. Overnachten in de buurt van het startpunt (tent of hotel). Zondag avond vanaf Duinkerken weer terug. Ik heb een trekhaak, flink wat ruimte in de auto en en huur een aanhanger. Ik rij met een DR 750 Big met Mitas C-02 (mijn DRZ400 staat in de Pyreneeën)en hoewel ik daarmee zelfs op een crossbaan nog wel mee uit de voeten kan denk ik dat je Paris-Dunkerque met een Goldwing ook nog wel kunt uitrijden.


Het lijkt mij een geweldig evenement waar veel mensen op afkomen, wel is het inschrijfgeld behoorlijk prijzig. Inschrijving is nog open, pre-Covid was die in no-time vol. Lang wachten lijkt mij niet verstandig. Volgens de website krijg je tot een maand van te voren je geld terug mocht je niet kunnen (minus 50 euro). Graag hoor ik wie interesse heeft.


https://www.cocoricorando.fr/en/maxi-trails-events/485-paris-dunkerque.html