Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: WYOA reisverslag  (gelezen 1793 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: WYOA reisverslag
« Reactie #15 Gepost op: 09-06-2022, 23:44 »


Omkeren is geen optie,eerst proberen als het echt niet gaat omkeren met staart tussen je benen.Gelukkig ziet niemand dat.Maar ik baal nog steeds dat ik 2x verloren heb van mezelf.

Wens je er veel plezier Jan.En pol tarres is een prof die laat zien dat het kan
We zeiden tijdens deze trip ook kan je makkelijk met een Gs doen met extra 25kg aan wunderlich touratech en campanero of te duur Klim spul.Ook klim gaat gewoon kapot heb ik helaas weer ervaren.M.n Nishua helm is nu zo zwaar bekrast dat zelfs ik zit te denken om m.n reserve helm in te zetten.Mag ook wel eens ding meurt nog meer als een verstopt douche putje.Er komen ook zo opvallend veel vliegen op je af als je de helm afzet 8) .Was trouwens behoorlijk irritant echt veel vliegen deze tijd van het jaar.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: WYOA reisverslag
« Reactie #16 Gepost op: 10-06-2022, 08:53 »
Gelukkig kan je het binnenwerk uit die helm halen en wassen. Vlak voor de wyoa nog gedaan. lag een strand aan 'zand' in het weekbakje na het wassen en het water in de gracht voor mijn huis was nog schoner dan het water wat uit het bakje kwam :-)
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 39
Re: WYOA reisverslag
« Reactie #17 Gepost op: 10-06-2022, 09:31 »
Nu ik je heb leren kennen Marco is je onderschrift 'Rustig rijden en genieten' echt erg grappig. Je moet er maar (!) voor zetten (inverse) :)

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Re: WYOA reisverslag
« Reactie #18 Gepost op: 10-06-2022, 18:19 »
Heerlijk om te lezen dit, bedankt

Angsten overwinnen hoort erbij, maar is niet zonder gevaar.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1532
Re: WYOA reisverslag
« Reactie #19 Gepost op: 10-06-2022, 18:27 »
Zelf de binnenkant wassen gaat niet altijd goed qua terugplaatsen. De Helm die ik bij me had ligt nu bij het vuil. De nopjes deden het niet meer na 3 keer in en uit halen.

Maar een nieuwe gehaald.
Kenny Titanium Helmet Graphic White Black


2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5

Offline member

  • *****
  • Berichten: 444
Re: WYOA reisverslag
« Reactie #20 Gepost op: 11-06-2022, 09:01 »
mooi verslagje,
is altijd leuk om te lezen
petje af voor allemaal en ik weet dat Marco een doorzetter is heb met hem eens een paar meter stenenpiste gereden ::)
Helm zet ik veelal in grote kuip met shampoo en daarna langzaam laten drogen je schrikt inderdaad wat voor sopje eruit komt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: WYOA reisverslag
« Reactie #21 Gepost op: 13-06-2022, 06:02 »
Gaaf verhaal!

Verstuurd vanaf mijn 2201116PG met Tapatalk