Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Slechte ervaring Frank MX??  (gelezen 724 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 101
Slechte ervaring Frank MX??
« Gepost op: 29-03-2023, 14:37 »
Beste allen,
ik ben benieuwd naar jullie mening.... laatst wat spulletjes besteld bij Frank MX, waaronder een vlotterbak voor een Keihin FCR MX carburateur.
Spulletjes binnen gekregen, niks aan de hand, maar de vlotterbak blijkt niet de juiste te zijn. Gebeld, als ik hem terugstuur dan stuurt Frank mij een nieuwe op. Zo gezegd, zo gedaan, verzendbewijsje naar Frank geapped. Frank heeft gereageerd dat hij de nieuwe over een dag of 2 binnenkrijgt.
Dit is nu bijna 4 weken geleden.... ik hoor niets meer van Frank MX, ik heb diverse malen gemaild, hierop wordt niet gereageerd. Ook de telefoon wordt niet meer opgenomen. Let wel, ik ben zeer vriendelijk in mijn mail over de vlotterbak, geen onvertogen woord. Ik heb hem nog een paar keer vriendelijk geapped of hij al iets heeft binnengekregen en of hij iets van zich wil laten horen. Doodse stilte... ik krijg geen enkele respons meer uit Hengelo. Heel vreemd.... maar ik heb wel bijna 90 euro voor de vlotterbak betaald.
Wat vinden jullie hiervan??? Is er iets aan de hand?? Is hij met vakantie ofzo? Ik heb geen idee meer wat te doen. Ik krijg een beetje het gevoel dat ik bestolen wordt en snap er niks van. ???
Groet Sander

Offline member

  • *****
  • Berichten: 748
Re: Slechte ervaring Frank MX??
« Reactie #1 Gepost op: 29-03-2023, 15:03 »
Zoiets heb ik ook een keer gehad met Frank. Opeens reageerde hij weer alsof er niets gebeurd was. Geen excuus, geen uitleg.

Post Merge: 29-03-2023, 15:33
https://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=24247.msg312460#msg312460
Matje
--------------------------------------------------------------
I hate cruise control

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 101
Re: Slechte ervaring Frank MX??
« Reactie #2 Gepost op: 12-04-2023, 10:18 »
Zoals ook in het andere topic al gezegd, geen enkele respons meer van Frank, maar hij heeft wel mijn geld geïncasseerd....