Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Gezocht setje knipperlichten, spiegels, claxon voor een KTM EXC 530 2009  (gelezen 2968 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 24
Ivm RDW keuring zoek ik bovenstaande onderdelen. Liefst origineel omdat stekkertjes dan makkelijk passen.


Bij voorbaat dank,


Paul


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1389
Heb je die nodig dan? Ik dacht dat je die voor de keuring niet (meer) nodig had - er vanuit gaande dat-ie in een EU land op kenteken had gestaan? Of loop je dan te veel risico? Ik ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd...


Heeft-ie meer dan 6000 km op de teller? Of geldt dat ook niet meer?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Ivm RDW keuring zoek ik bovenstaande onderdelen. Liefst origineel omdat stekkertjes dan makkelijk passen.


Bij voorbaat dank,


Paul

Dit setje ligt in grote hoeveelheden bij elke KTM dealer want Enduristen willen al die zooi niet op hun motor. Ik heb verschillende keren een setje kinippers bij Andre gekocht, voor weinig. spiegels en toeter zal er ook wel liggen
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 24
Knipperlichten en spiegels inmiddels gevonden, 60 euro op mp. Motor heeft 33 uur en 1200km, als iemand nog een slimme oplossing heeft om geen bpm voor een nieuwe te betalen hoor ik het graag.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4351
Voor bpm is alleen je eerste toelatingsdatum van belang (% bpm kan je opzoeken in tabellen ahv datum). Voor btw is het van belang dat ie 6 maanden oud is en 6000km heeft gelopen. Mischien even een ico opzetten, daar kan je de ODO stand van wijzigen. Of natuurlijk een teller van een andere KTM.
Knippers ed zijn niet van belang. Er wordt alleen gekeken naar motor/chassis nummer en dan bpm betalen.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Heb nog 'n 12 liter tank liggen, die zul je zo wel nodig hebben lijkt me.

Als het een EU VIN is keuren ze niks, ze verifieren je framenummer en je mag m starten en gelijk weer af zetten.
Zonder de homogolatiekit zou je uberhaupt ook niet door een keuring komen.

In geval USA ben je wel de sjaak.
Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Bij mij checken ze altijd de koplamp, op EC merkje en hoogte. Naast vin (liefst ook die mooie sticker op de frame) verder niets inderdaad.
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
wat er niet op zit valt ook niet te checken,
behalve het framenummer dan,
lopend motorblok is wel een eis.
Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1389
Kom je er dan ook doorheen zonder km-teller? Of met een fietsteller met een willekeurige km-stand erin?
Als die KTM tellers gemakkelijk opnieuw in te stellen zijn, is het natuurlijk ook goed. De urenstand wordt tegenwoordig ook in de CPU bjigehouden, maar dat zal voor RDW wel niet interessant zijn.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
zelfs dat niet
ik heb er mn kale trial binnen gereden met duitse brief
Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1818
Mijn teller heeft volgens mij 12 duizend km mocht je iets nodig hebben voor de keuring? Geen idee waar je woont

Verstuurd vanaf mijn Moto E (4) Plus met Tapatalk


Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Als er een Europees kenteken op heeft gezeten hoef je niks aan je motor te doen. Is geen keuring, maar alleen schouwen. Framenummer en bloknummer worden gecontroleerd, verder niks.

Banden, verlichting, maakt allemaal niks uit (ik had m'n motor ook perfect in orde gezet, voor Jan Met De Korte Achternaam.....)

Oma, bpm. Ik had m'n teller iets van 150 km meer gegeven met een paar magneetjes in de draaibank.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 24
Motorfiets staat inmiddels op NL kenteken, CVO was niet nodig. Keuring iets van 110 Euro, BPM 114 Euro.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1389
Hoe heb je het km-stand issue opgelost? Ik heb mogelijk binnenkort hetzelfde probleem...

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 24
PB gestuurd