Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Te koop Set supermotard wielen voor een Yamaha WR/YZ  (gelezen 8359 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 86
Te koop Set supermotard wielen voor een Yamaha WR/YZ
« Gepost op: 05-12-2009, 17:25 »
Bij mij zaten de wielen in een 2005 Yamaha WR 450 maar ze passen waarschijnlijk ook in andere typen en bouwjaren.
De set bestaat uit:
  • Haan Wheels wielen met zwarte Excel velgen en Haan CNC gefreesde naven. wielmaat 3.5 x 17 voor en 4.5 x 17 achter met Pirelli supercorsa banden
  • Braking Wave voorremschijf
  • Braking 4 zuiger remklauw met stalen remleiding
  • Extra set nieuwe remblokken (niet op de foto)
  • 42 tand en 46 tands achtertandwiel + 15 tands voortandwiel + goudkleurige O ring ketting
  • Extra set Pirelli Supercorsa banden gebruikt maar nog in prima staat
Ik heb deze set nieuw gekocht alleen circa 1500 kilometer op straat gebruikt en er is nooit mee gecrost.

Kom er qua tijd niet meer aan toe om ermee te rijden en wil overstappen naar een allroad zoals bijvoorbeeld een BMW 1200 GS. Heb dus ook nog de door mij nieuw gekochte zo goed als nieuwe 2005 WR450 met in totaal circa 2500 kilometer  te koop.
Ik zal een paar foto’s van de motor maken en deze ook apart adverteren. Eventueel is inruil van en zwaardere allroad ook met bijbetaling door mij mogelijk.

Alles bij elkaar heeft dit supermotard setje ruim 1700 euro gekost, ik vraag er nu 950 euro voor of een goed bod.



Voor meer foto's of vragen stuur me maar een PB

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 86
Re: Te koop Set supermotard wielen voor een Yamaha WR/YZ
« Reactie #1 Gepost op: 26-12-2009, 12:28 »
Even een klein schopje..

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 86
Re: Te koop Set supermotard wielen voor een Yamaha WR/YZ
« Reactie #2 Gepost op: 28-12-2009, 18:32 »
Hier kan een slotje op want de wielen zijn verkocht!