Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: "Allroad" digitale camera  (gelezen 16724 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: "Allroad" digitale camera
« Reactie #30 Gepost op: 08-05-2006, 11:34 »
Nadeel van die nieuwerwetse fototoestellen die ook nog eens waterdicht zijn is dat er altijd een accu in zit. Mijn canon maakt gebruik van normale penlights, goedkoop en overal te verkrijgen als je door de oplaadbare heen bent.

De WR33 heeft ook nog penlights, de nieuwere verrsies helaas niet meer. Ik ben toendertijd ook bezig geweest voor die 33, maar helaas al heel snel niet meer te verkrijgen. Toch maar eens van marktplaats of zo halen.....

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 525
Re: "Allroad" digitale camera
« Reactie #31 Gepost op: 08-05-2006, 11:44 »
"Normale" batterijen in geval van nood in je camera doen was één van m'n aankoopcriteria.
Daar ben ik vanwege andere voordelen(inderdaad; water/stofdicht) toch maar vanaf gestapt.

Ik heb trouwens van mensen gehoord die daar zelf ervaringen mee hebben gehad, dat als je voor nood normale batterijen gebruikt deze in zeer korte tijd leeg zijn.
Dit zou komen door de hoge piekbelastingen waar "normale" batterijen minder goed tegen kunnen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: "Allroad" digitale camera
« Reactie #32 Gepost op: 08-05-2006, 20:06 »
gewoon een opladertje kopen/maken wat ook op je motor (12V) werkt. Snachts accutje aan de lader en voila.. weer genoeg voor een dag van 200 foto's.

Offline member

  • DR-Z 400s '06
  • *****
  • Berichten: 1000
Re: "Allroad" digitale camera
« Reactie #33 Gepost op: 09-05-2006, 19:25 »
Ik heb vandaag de Pentax optio WP besteld. Mooi waterdicht toestel volgens de specs. Ik ben benieuwd.... nog meer mensen hier die zo'n ding hebben?
Waar geen weg is, is een wil.

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 525
Re: "Allroad" digitale camera
« Reactie #34 Gepost op: 12-05-2006, 08:35 »
Ik heb vandaag de Pentax optio WP besteld. Mooi waterdicht toestel volgens de specs. Ik ben benieuwd.... nog meer mensen hier die zo'n ding hebben?
Ja, ik.          KLIK           

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: "Allroad" digitale camera
« Reactie #35 Gepost op: 12-05-2006, 14:52 »
Hehehe, ik heb de WR 33 gevonden, nieuw en met alle garanties erbij.  :D


Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 525
Re: "Allroad" digitale camera
« Reactie #36 Gepost op: 12-05-2006, 15:13 »
Gefeliciteerd.
Nu komt het moeilijkste; de mooiste foto's maken op de spannendste momenten (dat lukt meestal niet omdat je het dan veel te druk hebt ::))

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: "Allroad" digitale camera
« Reactie #37 Gepost op: 12-05-2006, 15:14 »
Hehehe, ik heb de WR 33 gevonden, nieuw en met alle garanties erbij.  :D



WAAR ???
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: "Allroad" digitale camera
« Reactie #38 Gepost op: 12-05-2006, 15:53 »
Op marktplaats stond er nog eentje die ik met veel moeite en wat hulp heb gevonden.

Ik heb gemaild en werd netjes teruggebeld (was een zaak) en ze konden een aantrekkelijk prijsje maken inclusief toebehoren.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: "Allroad" digitale camera
« Reactie #39 Gepost op: 12-05-2006, 17:49 »
Op marktplaats stond er nog eentje die ik met veel moeite en wat hulp heb gevonden.

Ik heb gemaild en werd netjes teruggebeld (was een zaak) en ze konden een aantrekkelijk prijsje maken inclusief toebehoren.

Nou weten we nog niks.....(ik wil er ook één)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: "Allroad" digitale camera
« Reactie #40 Gepost op: 12-05-2006, 18:17 »
Het was een enkele advertentie op Marktplaats. Ik moest niet op WR33 zoeken maar 33WR en dan kwam ik hem tegen. Zaakje heet FotoGans geloof ik.

Ik weet niet of ze er nog meer hebben.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: "Allroad" digitale camera
« Reactie #41 Gepost op: 12-05-2006, 18:26 »
Er staat er nog eentje van FotoGans op marktplaats waar al €280,-- op geboden is...... De lichting die ik gemist had ging voor €149,-- weg. Ben ik nou een sukkel (of was ik toen gewoon wijs en vond ik dat de bodem echt in zicht was  ::))

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: "Allroad" digitale camera
« Reactie #42 Gepost op: 12-05-2006, 18:38 »
Er staat er nog eentje van FotoGans op marktplaats waar al €280,-- op geboden is...... De lichting die ik gemist had ging voor €149,-- weg. Ben ik nou een sukkel (of was ik toen gewoon wijs en vond ik dat de bodem echt in zicht was  ::))


Marktplaats en bieden? Zucht...  :-X
Ik heb hem gewoon een mailtje gestuurd. Daarin gevraagd voor wat ie wegging. Werkt beter als bieden. Later belde hij me keurig terug. Ik heb iets meer betaald, maar dat vind ik niet zo erg als een camera die niet tegen misbruik kan. En wat losse meuk erbij (acculader, memorycard enz) Geen zin om te gaan zoeken naar zo een ding en de nieuwere versies zijn mij te duur, zeker om mee te nemen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: "Allroad" digitale camera
« Reactie #43 Gepost op: 16-05-2006, 10:05 »
Bieden via Marktplaats doe ik ook nooit, als je iets wilt werkt bellen het best. Staat er geen tel.nr bij stuur ik een mailtje. Maar daar wordt ook lang niet altijd op gereageerd.

GS GJ 8)
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • fear is a mind killer,therefore I must not fear
  • *****
  • Berichten: 631
Re: "Allroad" digitale camera
« Reactie #44 Gepost op: 16-05-2006, 10:53 »
Digitale cameras
Canon Digital IXUS 50 (Holiday Pack)
De Ixus 50 is de kleinste 5 megapixel camera die Canon tot nu toe op de markt heeft gebracht »€ 279

Dit is een hele goede en lekker klein ,aanrader!
 ugrade met 1 gb is 20 euro geloof ik.

TEST

canon