Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: een keer de midsummer op 4 wielen rijden?  (gelezen 2037 keer)

Offline member

  • Africa Twin & VW Buggy 2.0L
  • *****
  • Berichten: 540
een keer de midsummer op 4 wielen rijden?
« Gepost op: 29-12-2009, 22:15 »
Zijn hier misschien geintresseerden om de midsummer of een deel daarvan in het voorjaar met 4 wielen te rijden? (later ook goed maar 't liefst niet eerder ik heb geen verwarming in mijn bug. :confused: ...)
 
 
ik ben voorlopig nog maar even een af(ge)vallige.....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: een keer de midsummer op 4 wielen rijden?
« Reactie #1 Gepost op: 30-12-2009, 00:06 »
Je kan mischien beter Ad vragen of ie een roadbook heeft geschikt voor je bug..
 
minder om rijden en gezoek om de route weer op te pikken na een single track.
 
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: een keer de midsummer op 4 wielen rijden?
« Reactie #2 Gepost op: 30-12-2009, 11:59 »
Zou op zich leuk zijn...Hou ons ff op de hoogte van de mogelijkheden!
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • Africa Twin & VW Buggy 2.0L
  • *****
  • Berichten: 540
Re: een keer de midsummer op 4 wielen rijden?
« Reactie #3 Gepost op: 30-12-2009, 12:02 »
hoi Zappa! Ik heb zelf in 2007 de midsummer op de motor gereden en volgens mij zaten er toen niet zo heel veel single tracks in, en ach kom ik zo iets tegen dan kan altijd met behulp vd garmin ff een omweg zoeken. Dus ik wil het dit jaar wel eens gaan proberen. Ik zie wel waar het schip strand. maar het is altijd leuker om het met meeredere te rijden. helemaal handig voor als je een keer vast staat. gebeurt niet vaak natuurlijk maar toch.....
 
Corne ga jij met de camper? hebben wij tenminste verse koffie onderweg!
ik ben voorlopig nog maar even een af(ge)vallige.....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1304
Re: een keer de midsummer op 4 wielen rijden?
« Reactie #4 Gepost op: 30-12-2009, 13:34 »
@casper degene die de midsummer organiseert toch contact met de organisator openen, ozo netjes. en de midsummer blijft toch voor motoren. Grotendeels van de midsummer 07,08,09 is grotendeels begaanbaar voor motoren. Ik zou in iedergeval toestemming vragen aan de organisator te vragen.
Orange is the color.

Offline member

  • Africa Twin & VW Buggy 2.0L
  • *****
  • Berichten: 540
Re: een keer de midsummer op 4 wielen rijden?
« Reactie #5 Gepost op: 30-12-2009, 16:58 »
Het is zeer zeker niet mijn bedoeling om hier een groots 4x4 evenement van te maken en zo ahw het evenement te stelen. Ik zoek eigenilijk 1 of 2 andere gekken die dit wel eens willen proberen.
ik ben voorlopig nog maar even een af(ge)vallige.....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11351
Re: een keer de midsummer op 4 wielen rijden?
« Reactie #6 Gepost op: 30-12-2009, 17:57 »
Ik weet 't niet of het slim is; je trekt veel meer aandacht en het kan zijn dat het op die manier de laatste MS 1000 ooit wordt.

Je kunt natuurlijk wel als hulpauto met aanhanger rijden, maar dat is vast niet wat je wilt ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: een keer de midsummer op 4 wielen rijden?
« Reactie #7 Gepost op: 31-12-2009, 20:23 »
De orga van de MS 1000? je bedoelt de orga van de eerste MS 600?
600km op 1 dag, toen de GPS nog zeldzaam was?
Of de oude routemakers van toen die hun routes op GPS lieten zetten voor die eerste rit?
 
De paden zijn gewoon openbaar te berijden door iedereen, en worden het meest bereden door wagens en af en toe een motor, en eens in het jaar door een groep motors.
 
Als je kijkt naar het aantal zandpaden wat gesloten is voor motors maar wel toegankelijk voor wagens is het wel duidelijk wat in de ogen van omwonenden het meest last veroorzaakt..
 
De route gewoon op het @ zetten?
Niet slim..
 
Casper die met wat andere de route wil rijden?
Hoop dat ie een hoop lol heeft..  ;)
 
En als ie op een zondag gaat lijkt het me wel leuk om mee te gaan op 2 wielen, en mischien krijg ik dan 1 van de 1e routemakers nog wel zover dat ie voorrijd, scheelt wat gezoek naar begaanbare routes voor z'n buggy  ;)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11351
Re: een keer de midsummer op 4 wielen rijden?
« Reactie #8 Gepost op: 31-12-2009, 20:44 »
Sommige van die mooie paadjes eindigen in single tracks. Maar misschien kunnen we met het checken van de route rekening houden met de breedte en waypoints aanmaken waar hij zou kunnen beginnen met omrijden.

Ook letten op borden waar alleen maar een inrijverbod geldt voor auto's?

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: een keer de midsummer op 4 wielen rijden?
« Reactie #9 Gepost op: 31-12-2009, 20:52 »
Ik heb er eigenlijk ook wel zin in, die Buggy weegt niet zo veel dus die kan ik wel uit de sloot trekken  :P

Offline member

  • Africa Twin & VW Buggy 2.0L
  • *****
  • Berichten: 540
Re: een keer de midsummer op 4 wielen rijden?
« Reactie #10 Gepost op: 01-01-2010, 13:51 »
hee Ferd, jij denkt dat ik in de sloot land?   Ik kan mij nog een twin herrineren waar het water stond te klotsen in de koplampen..... 
enne voor de outsiders dat was niet mijn twin..  ;D
 
Maar ik zou het leuk vinden als jij met je feroza mee ging hoor!
 
Overigens heb ik dus niet de bedoeling om te gelijk met de motoren te rijden maar ergens in het voorjaar. (al die motoren zoeden mij alleeen maar in de weg rijden....    rustig, geintje!)
Van die paar terrein auto's die dan voorbij komen heeft de omgeving weinig tot geen last.
ik ben voorlopig nog maar even een af(ge)vallige.....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: een keer de midsummer op 4 wielen rijden?
« Reactie #11 Gepost op: 02-01-2010, 21:12 »
Denk wel dat een autoversie een flinke extra "belasting" is voor de route. Betwijfel of dat slim is, maar we leven in een vrij land nietwaar!? Er is al zoveel veboden in dit land...
 
Mocht je het op poten krijgen; Zou evt. deelnemers wel adviseren dit op een heel ander tijdstip te doen dan de motorversie. De reden snap je lijkt me!?
 

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: een keer de midsummer op 4 wielen rijden?
« Reactie #12 Gepost op: 03-01-2010, 10:42 »
Denk wel dat een autoversie een flinke extra "belasting" is voor de route. Betwijfel of dat slim is, maar we leven in een vrij land nietwaar!? Er is al zoveel veboden in dit land...

Kweetniet: auto's maken over het algemeen veel minder herrie, rijden wat rustiger en mijn inschatting is ook dat het er veel minder zullen zijn dan de motorrijders. Daarnaast gaat alles over 'legale wegen' toch? Dan is het toevallig op die ene dag wat drukker dan anders...
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)