Mijn 4t ervaring in het terrein beperkt zicht tot een DRZ 400S, een DRZ 400E en een héél klein stukje op de RMZ
van Noppy, dus wat bijvoorbeeld een EXC 450 voor je zou kunnen betekenen weet ik niet, maar wat ik wel weet dat mijn 300 2T toch wel redelijk in de buurt van best of both worlds komt. Je hebt meer power dan dat wij gewone stervelingen ooit zullen gebuiken, maaisplaaken, ik weet niet eens hoe je het schrijft, zo hard vlieg ik er overheen(
), en het stuurt en fladdert zo ongelofelijk lekker over de baan én over hopeloos technische stukken, dat je heel veel energie overhoudt om dat ding iedere keer weer heel makkelijk op te tillen. Want veel wegen doettie ook niet. Ze zijn betrouwbaar en je kunt er ook nog wel een aardig tochtje mee maken.
Als ik nog een keer een 4t koop, zou ik hem kopen voor rally's, reizen en meer dat werk, voor de rest, tis misschien ook een beetje religie, doe ik alles met groot plezier op mijn 2T. Ik word iedere keer ook zo lekker opgefokt van dat geluid..!!!
Terwijl, als we het over lange armen hebben, een 2T eigenlijk veel soepeler en vergevingsgezinder rijdt,. Ja toch Erwin !?!?
PSS; En het ruikt zo verdomde lekker!!!