Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 250 350 450  (gelezen 6739 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 24
Re: 250 350 450
« Reactie #30 Gepost op: 15-06-2011, 18:14 »
More power is more fun als je veel off road (ritten) rijd. Heb wel eens op een Husa 450 gereden, maar daar miste ik echt de power bij het uitkomen van de bocht en op de rechte stukken. Was wel een stuk makkelijker te berijden, ideaal voor combinatie off-road en bijvoorbeeld Bleiswijk.

250 / 350 zou ik persoonlijk alleen kopen als ik voor het grootste deel op de crossbaan reed.

Voor lange armen heeft Carlo trouwens nog wel een oplossing.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
Re: 250 350 450
« Reactie #31 Gepost op: 16-06-2011, 00:45 »
Ik ben geboren met lange armen dus daar is toch niks meer aan te verpesten.
En voor de rest is eigenlijk alles opgelost als we met z'n allen 300cc 2T gaan rijden.
Maar dat is misschien wel weer een mening... 8)








Of ook een beetje ervaring.......?!?
Grtz,
Herr DRénérZéele

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: 250 350 450
« Reactie #32 Gepost op: 16-06-2011, 09:14 »
hoe is je ervaring met een 4504T?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
Re: 250 350 450
« Reactie #33 Gepost op: 16-06-2011, 14:23 »
Mijn 4t ervaring in het terrein beperkt zicht tot een DRZ 400S, een DRZ 400E en een héél klein stukje op de RMZ
van Noppy, dus wat bijvoorbeeld een EXC 450 voor je zou kunnen betekenen weet ik niet, maar wat ik wel weet dat mijn 300 2T toch wel redelijk in de buurt van best of both worlds komt. Je hebt meer power dan dat wij gewone stervelingen ooit zullen gebuiken, maaisplaaken,  ik weet niet eens hoe je het schrijft, zo hard vlieg ik er overheen( :-X), en het stuurt en fladdert zo ongelofelijk lekker over de baan én over hopeloos technische stukken, dat je heel veel energie overhoudt om dat ding iedere keer weer heel makkelijk op te tillen. Want veel wegen doettie ook niet. Ze zijn betrouwbaar en je kunt er ook nog wel een aardig tochtje mee maken.
Als ik nog een keer een 4t koop, zou  ik hem kopen voor rally's, reizen en meer dat werk, voor de rest, tis misschien ook een beetje religie, doe ik alles met groot plezier op mijn 2T. Ik word iedere keer ook zo lekker opgefokt van dat geluid..!!!
Terwijl, als we het over lange armen hebben, een 2T eigenlijk veel soepeler en vergevingsgezinder rijdt,. Ja toch Erwin !?!?


PSS; En het ruikt zo verdomde lekker!!! :P ::)
Grtz,
Herr DRénérZéele

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: 250 350 450
« Reactie #34 Gepost op: 16-06-2011, 16:14 »
 :stupid:

Behalve dan dat het ook een Huskie 250 2t mag zijn.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
Re: 250 350 450
« Reactie #35 Gepost op: 16-06-2011, 17:32 »
Vooruit dan maar weer..
 8)
Grtz,
Herr DRénérZéele

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: 250 350 450
« Reactie #36 Gepost op: 16-06-2011, 21:54 »
Ik mag zaterdag bij JTX een half uur op een ktm 350 4t rijden :)
Hoop dus dat t dan droog is  8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: 250 350 450
« Reactie #37 Gepost op: 16-06-2011, 22:05 »
15 procent.....
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
Re: 250 350 450
« Reactie #38 Gepost op: 16-06-2011, 22:54 »
15% van 24 uur is 3,6 uur.
Dat halve uurtje past daar ruim in.
 :stupid:
Grtz,
Herr DRénérZéele

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: 250 350 450
« Reactie #39 Gepost op: 16-06-2011, 23:12 »
Ik mag zaterdag bij JTX een half uur op een ktm 350 4t rijden :)
Hoop dus dat t dan droog is  8)
Wil je em niet onder echte enduro omstandigheden testen dan?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: 250 350 450
« Reactie #40 Gepost op: 16-06-2011, 23:23 »
Ik mag zaterdag bij JTX een half uur op een ktm 350 4t rijden :)

Bofkont!
Ga je rijden op het nieuwe 2012 model (met injectie dus)?

En kun je dan ook meteen een 250 2T of 300 2T uitproberen?
Dan heb je het ultieme vergelijk.

Ik gok dat je dan uiteindelijk toch voor de 350 gaat kiezen (maar dat is gebaseerd op niks).
Succes en we zijn nu al benieuwd naar je bevindingen.
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: 250 350 450
« Reactie #41 Gepost op: 17-06-2011, 08:33 »
Yep, JTX heeft testochtend op Lombok en daar staan de 2012 modellen klaar. Helaas ontbreekt de 450 en denk ik dat ik toch voor de 450 zal gaan, omdat die mij voor een rally als Breslau/OER/Alentejo geschikter lijkt ....Maar de kans om mijn idee al dan niet bevestigd te krijgen, laat ik me niet ontgaan!

Er waren (gisteren) overigens nog enkele plaatsen vrij......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: 250 350 450
« Reactie #42 Gepost op: 17-06-2011, 09:13 »
voor een alentejo is een 350 of 250 niet zo heel gek allemaal harde ondergrond


Post Merge: 17-06-2011, 09:14
de 350 moet je wel meer in toeren rijden(was met de beta ook) dat is ff wennen maar eenmaal doorhebben voel je goed waar de power zit.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1078
Re: 250 350 450
« Reactie #43 Gepost op: 17-06-2011, 13:33 »
Een voordeel van extra cc's is dat je minder vaak hoeft te schakelen.
In technisch terrein vind ik mijn FE570 net een tractor.

Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: 250 350 450
« Reactie #44 Gepost op: 17-06-2011, 16:10 »
en minder toeren (slijtage) op lange snelle stukken.