Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Gomax 450 FE nieuwe enduro op de markt  (gelezen 23815 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Gomax 450 FE nieuwe enduro op de markt
« Reactie #45 Gepost op: 30-01-2011, 16:12 »

Daar geloof ik helemaal niks van , als je dergelijke marges kunt halen dan ga ik morgen een motorzaak beginnen  ::)

Er zit bijna geen marge op merk motoren.. waarom denk je dat de onderdelen zo duur zijn?
 
Als je een motor in losse onderdelen besteld ben je rustig 5 x zo veel kwijt  ;)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: Gomax 450 FE nieuwe enduro op de markt
« Reactie #46 Gepost op: 30-01-2011, 16:17 »
dat zijn kopietjes dat is een slap aftreksel van het origineel.... kijk alleen maar eens hoe de kickstarten opgeborgen zit, of beter hoe slecht die langs de motor bungelt. Dergelijk troep komen ongelukken van

Daar heb je gelijk in. Maar dan toch wel weer slim dat ze vorm van frame, zadel, zijkappen exact gelijk maken aan die van de grote merken zodat de kappen te bestellen zijn bij deze merken? Het is natuurlijk pure plagiaat, kwaliteit van lik me vessie, maar als play-bike misschien wel geschikt. Meer om te bepalen óf je ooit een echte wilt gaan kopen als je de hobby leuk vindt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Gomax 450 FE nieuwe enduro op de markt
« Reactie #47 Gepost op: 30-01-2011, 16:21 »
Daar heb je gelijk in. Maar dan toch wel weer slim dat ze vorm van frame, zadel, zijkappen exact gelijk maken aan die van de grote merken zodat de kappen te bestellen zijn bij deze merken? Het is natuurlijk pure plagiaat, kwaliteit van lik me vessie, maar als play-bike misschien wel geschikt. Meer om te bepalen óf je ooit een echte wilt gaan kopen als je de hobby leuk vindt.

als ik al zo naar het plastic kijk lijkt het er wel op maar is het absoluut geen kopie.
En een playbike koop je mi een 4de handsje lekker veel voor te krijgen en stuk gaan doet het vaak niet.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Gomax 450 FE nieuwe enduro op de markt
« Reactie #48 Gepost op: 30-01-2011, 16:40 »

Er zit bijna geen marge op merk motoren.. waarom denk je dat de onderdelen zo duur zijn?
 
Als je een motor in losse onderdelen besteld ben je rustig 5 x zo veel kwijt  ;)

Nou kan ik het even niet meer volgen zappa suzuki , even geleden had je het volgende te melden  ???
 
Vast top spul!
 
Die merk motorfabriekanten hebben een dikke 50% marge op hun tufs en die dealers van hun ook!
 
Zo'n Honda gaat minstens 4 x over de kop voor een consument...
 
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Gomax 450 FE nieuwe enduro op de markt
« Reactie #49 Gepost op: 30-01-2011, 17:25 »

Nou kan ik het even niet meer volgen zappa suzuki , even geleden had je het volgende te melden  ???
 
Vast top spul!
 
Die merk motorfabriekanten hebben een dikke 50% marge op hun tufs en die dealers van hun ook!
 
Zo'n Honda gaat minstens 4 x over de kop voor een consument...
 


Sarcasme ken je niet?
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: Gomax 450 FE nieuwe enduro op de markt
« Reactie #50 Gepost op: 31-01-2011, 19:12 »
http://motocrossactionmag.com/Main/News/WEIRD-STUFF-MIKILON-250-CROSS-MOTOR--6060.aspx

1450 euro...

Ik ben laatst bij een importeur in Beverwijk geweest, die verkocht ook iets dergelijks (ben de naam vergeten). Maar het is je reinste rommel, dat zie al op 5 meter afstand. En dan heb je nog niets beetgehad.

Gomax zou wel eens best redlijk kunnen zijn. Zeker gezien hun prijs en garantie. Maar je mag hem nergens mee vergelijken, ook al is het een CRF kopie. Het is namelijk een Gomax!
Avonturier!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Re: Gomax 450 FE nieuwe enduro op de markt
« Reactie #51 Gepost op: 01-02-2011, 10:29 »
Lijkt me dus echt geniaal als dat Chinese ding rijdt als een kanon.
 
En daarbij, de motoren hebben hier over het algemeen meer in hun mars dan de rijder.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Gomax 450 FE nieuwe enduro op de markt
« Reactie #52 Gepost op: 01-02-2011, 11:31 »
En daarbij, de motoren hebben hier over het algemeen meer in hun mars dan de rijder.

Praat je over jezelf of over mij zwagertje? Ik zal je wel eens een poepie laten ruiken op die Gomax!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Re: Gomax 450 FE nieuwe enduro op de markt
« Reactie #53 Gepost op: 01-02-2011, 12:59 »
Nice, kan niet wachten, zal ik voor- of achteruit starten?  8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 158
Re: Gomax 450 FE nieuwe enduro op de markt
« Reactie #54 Gepost op: 18-03-2011, 15:12 »
Maar je moet niet vergeten dat de prijs zonder BPM is :-(!!!!

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Gomax 450 FE nieuwe enduro op de markt
« Reactie #55 Gepost op: 18-03-2011, 15:20 »
Hoezo?

Citaat
Advies                          verkoopprijs € 5690,- inclusief BTW en BPM                          exclusief                         afleveringskosten. ( €                          275,-.)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 158
Re: Gomax 450 FE nieuwe enduro op de markt
« Reactie #56 Gepost op: 18-03-2011, 15:26 »
http://www.exclusivebikes.nl/Motoren_tt2.0.htm
 
Hier is het het staat op hun eigen site EXCUSIEF BPM!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1811
Re: Gomax 450 FE nieuwe enduro op de markt
« Reactie #57 Gepost op: 18-03-2011, 15:36 »
http://www.exclusivebikes.nl/Motoren_tt2.0.htm
 
Hier is het het staat op hun eigen site EXCUSIEF BPM!!
nee, dat staat er niet.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 158
Re: Gomax 450 FE nieuwe enduro op de markt
« Reactie #58 Gepost op: 18-03-2011, 15:37 »
Staat misschien een beetje lullig op hun site en ik denk dat ik weet waar mn fout zit!
 
Dat exclusief woord hoort nog bij de afleverings kosten dat 2 alina verder naar onderen staat vermeld,Hadden ze beter dierect er achter kunnen vermelden

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 5
Re: Gomax 450 FE nieuwe enduro op de markt
« Reactie #59 Gepost op: 21-08-2011, 15:53 »
Een hoop dinges over de Gomax.....Ik ga ervaringsdeskundige worden want deze week heb ik de SM uitvoering gekocht. Gister opgehaald en beetje gereden.
Ben benieuwd wat de tijd brengt !

Post Merge: 21-08-2011, 16:02
Nog effe wat.....de prijs is inclusief BPM en BTW
machine was nageltjenieuw....peut erin, 3sec. starten en hoepatee. Koplamp is H4.
Gr. Chiel