Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: "Allroad" digitale camera  (gelezen 16661 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: "Allroad" digitale camera
« Reactie #45 Gepost op: 16-05-2006, 13:49 »
die canon ixus 50 heb ik ook, ben er erg mee in mijn sas. Je kunt er een berg aan extra leuke dingen mee doen, dmv special effects. Het duurt even voordat je alles weet hoe het werkt maar je kunt er echt alles mee(de automatische stand is natuurlijk aan en knip). De accu gaat als je veel foto's schiet en ook nog eens veel bewerkt en bekijkt erg lang mee.
(dagje efteling met de familie zeker 150/175 foto's geknipt en filmpjes gemaakt en bekeken.was net nieuw dus dan maak je veel foto's) geen probleem.

Met 1 gig geheugen kun je in de hoogste resolutie en superfine kwaliteit zo'n 300 en nog wat foto's maken. een resolutei lager, dus kwaliteit goed tot a4 uitvergroting dan 600 en nog wat foto's.


mijn mening

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: "Allroad" digitale camera
« Reactie #46 Gepost op: 16-05-2006, 14:02 »
Ik heb de digital ixus 4 gehad , ook erg over te spreken.

Had een ander nodig en minolta mini digital s eens genomen maar bij een volgend toestel word het zeker weer de canon.

Mijn mening.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: "Allroad" digitale camera
« Reactie #47 Gepost op: 16-05-2006, 22:02 »
Heb zelf een IXUS II Analoog, een heerlijk cameraatje, zo groot als een pakje sigaretten. Zit dan ook in een sigaretten-etuitje. Maakt erg goede foto's en doet lang met zijn batterijtje. Even heb ik getwijfeld om een digitale IXUS te kopen, maar het probleem zit hem in de stof en waterdichtheid waar ik zo bang voor ben. Ik heb al twee telefoons vroegtijdig naar de eeuwige jachtvelden geholpen omdat ze niet tege stof konden. Mijn Nokia telefoon met rubber-mantel (zo een outdoor-achtig uing, half ARM heeft 'm) geeft gene krimp.. Vandaar water en stofdicht als eis.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 524
Re: "Allroad" digitale camera
« Reactie #48 Gepost op: 17-05-2006, 00:07 »
Canon A75, yep een "oudje"  :)
Nadeel; (tegenwoordig) groot en zwaar.
Voordeel; behoorlijk robuust, je kan 'm nog's laten stuiteren.
En er gaan gewoon 4 penlites in, met 2300 mAh oplaadbare Varta batterijen voldoende voor +/- 400 foto's (weinig flitsen).

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: "Allroad" digitale camera
« Reactie #49 Gepost op: 19-05-2006, 15:51 »
Mark, je toestel is vandaag op de post gegaan wisten ze te vertellen!! (was er toevallig in de buurt en ben er even naar binnen gelopen. Het was de laatste die ze al heel lang in de vitrine hadden liggen)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: "Allroad" digitale camera
« Reactie #50 Gepost op: 19-05-2006, 16:00 »
Krijg nou wat! Hahahaha, de wereld is toch klein zeg!

Nouja, zat te denken om ze nog even te bellen of alles in orde was, maar waarschijnlijk zie ik de postbode morgen wel verschijnen dan.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: "Allroad" digitale camera
« Reactie #51 Gepost op: 20-05-2006, 19:40 »
Ferd, hij is thuis hoor. Jammer dat het de allelaatste was die ze dus hadden, want ik neem aan dat je hem al langere tijd zocht?

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: "Allroad" digitale camera
« Reactie #52 Gepost op: 12-06-2006, 13:58 »
Uiteindelijk heb ik online twee 33WR-retjes kunnen vinden. Nieuw en met garantie....

Maar ik heb vandaag toch een W10 besteld ;D

tot 1,5 meter waterdicht (kan wel eens van pas komen), filmen op 640x480, 6 megapixels (wat moet je ermee ::))

Hij zou morgen hier op de stoep worden afgegooid, eens kijken op ze het gaat lukken.......

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3628
Re: "Allroad" digitale camera
« Reactie #53 Gepost op: 20-06-2006, 21:12 »
Hee ferd, dat lijkt me wel wat.
Je zal vast het net afgestruind hebben, waar heb je hem gekocht?

Die W10

Zag ze in duitsland staan voor 234 euro zal wel 16 euro verzendkosten overheen komen.