Wijs op Reis > Reis-voertuigen met 2+ aandrijving

Fatsoenlijk geprijsde lier.

<< < (14/14)

hvl:
Beste Marco,

Je schorsing is me geheel ontgaan.
Subaru ook een fantastische wagen. Toen ik enkele jaren geleden aan het zoeken was, kon ik alleen maar SubaruĀ“s vinden met heel veel kilometers.

Heeft de Subaru ook een lage gearing

Veel plezier met de auto

Ton en Hennie

propje:
Auto heeft hoog en laag gearing.
Heeft nu 240.k gelopen.
Op lpg.
Garage belde vanmiddag ga hem morgen ophalen.
Post Merge: 18-01-2019, 18:29Lijkt net een grasmaaier die drone ;D
Heb 16 jr gekite met vliegerbuggy's
Toenertijd had je Dynacord.
Binnenin lange draden dyneema niet geweven.
Buitenkant een dacronmanteltje.
Spul was daardoor goed te knopen.
En doordat het dynaama er in strengen inlag sterker als gevlochten Sk65 en sk 75.
Immers een gevlochten touw bestaat allemaal uit hoeken.
En een hoek zwakt de draad erg af.

DaBit:
Het is ook een hele goeie gras- en bomenmaaier. Soms blijft-ie zelfs hangen en moet ik boompjeklimmen of dat kroost van me de boom in sturen (vinden ze heeeeeeel erg  ;D ). Achja, voordeel is dat je heel erg het lekkere gevoel van snelheid krijgt, maar het ook een uurtje kunt doen. Dat is met motorritjes wat lastiger, en naarmate de kinderen groter worden is een hele dag er tussenuit piepen steeds lastiger. Het gaat nog wel, maar niet zo vaak als ik graag zou willen. Veel te weinig weekenden in een jaar eigenlijk.


En inderdaad, een stukje touw met losse strengen sk78 of sk99 erin is wat ik ooit hebben moet voor wat spelerij. Ik hoef er alleen geen 25 meter van te hebben, als een metertje tegen 8 euro verzendkosten moet dan laat ook maar, en als de beschrijving alleen zegt 'keigoei touw jonguh, met dyneema' dan heb ik er ook te weinig vertrouwen in. Dan pak ik gewoon m'n aramide en accepteer ik dat het na een aantal klappen gaat breken, of ik tik ergens een stukje UHMWPE plaat op de kop en jas die onder de freesmachine door.

propje:
zit hier beetje rond te koekeloeren en merk dat ik soms vergeet m,n vragen te beantwoorden als het allemaal geregeld is.
Heb vorig jaar deze lier gekocht.
bij de shop die Patrick hierboven aangeeft daarvoor nog dank.
Warrior Spartan met dyneema.
ding is sterk zat.
https://www.electricwinchshop.co.uk/warrior-spartan-9500-synth.html

patrick2wd:
als jij er heppie mee bent...
ben ik ook heppie..


 ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie